Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 6., kedd

The Secret

Zsuzsinak, szóval azért nem, mert új beszoktatni való gyerkőc van aki 15 hós. Ezért NEM. Különben Ildi és Margó is menne oda, ahova most nem tudnak. Amiért te nyűgi vagy. Sztem ők is:)

Jól leírtam? :):):)

Ma nem volt egyébként semmi különös, Ákom bölcsibe, Réka oviba ment. Én vásárolni felszereléseket a tanulókkal. Apropó mindenki korcsolyázni akar, így péntek délelőtt kihelyezett oktatást tartok a műjégen:):):)

Apa egyik mosójába lemosattuk a kocsimat, közben gondoltuk eszünk valahol egy melegszendvicset. Betértünk egy boltba, kicsibe, aranyosba, ahol ki volt írva, hogy
1. Válassz kenyeret,
2.Válassz krémet: padlizsán, spenót stb.

Szakasszisztensem közölte hogy ez neki magas, erre megkérdeztem a hölgyet hogy egyszerű sonkás-sajtos melegszendvics van-e esetleg?
Íszonyú randa nézés, majd közölte hogy ez egy Vega bolt. Na ja! Kiírva nem volt b....!

Így egy sarokkal arrébb találtunk egy jó kis helyet, ami nem volt VEGA! Így mi sem haltunk éhen:)
..és még tovább is van mondanám, de Rékáűnak a vizihattyúkról kell olvasnom.

Azta sanyarú sors!

Jó Éjt!

Szóval jól vagyunk, minden oké.

3 megjegyzés:

kata írta...

Azért a Te vonatod se kutya! :)

Pussz: Kata

Bogár és Gerti írta...

Köszi az invitálást, de nem jó a péntek :( egész napos vagyok, s ha nem lennék az, akkor is 4órakor du. már sötét van :( hova is mennénk :-S
Hatalmas cupp :)
Puszi

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

:o Hát mindenki korcsolyázott, csak én nem :s Na várj csak, anya ;) :d!!
Milyen ügyesen megtaláltad a macidat ;) :d :d...a széken, a kék széken! Én minden krémre azt mondom, hogy vajkrííím :d
Csak nem gyűjtöd a mozdonyokat? Én is biztos szívesen eljátszanék velük. Na majd ha Kristóf nagyobb lesz, és ő is kap Thomaszt :) Amúgy nagyon szépen lerajzoltad, ügyes vagy.
Anya pedig majd csak bepótolja azt a bizonyos "nem dolgozom, edzek, sziesztázok" napot, reméljük.
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó