Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 18., vasárnap

Maminak!

Drága Mamim!

Miután elmentél, még kicsit játszottunk, majd ezt rajzoltam Neked! A ngyobbik te vagy, a kisebbik én. Mellette a két dolog pedig tudod ugye, micsoda?:)
Életem első rajza, amin ember van, és téged rajzoltalak!
Szeretlek, szeretünk! Boldog Névnapot!



Ha aggódnál az elalvásom miatt elmesélem neked, hogy amíg Apa és Anya a naplót nézték, én csendesen kértem a kokit és a cumit, majd még csendesebben bevonultam a szobámba. Mire az első riportnak vége lett, Anya már az ágyamba talált elaludva.:)

4 megjegyzés:

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Maminak boldog névnapot :)
Te pedig nagyon ügyesen rajzolsz Ákom
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

U.i
Majd nézzetek be hozzánk! (Noémi 434. Kristóf 29. bejegyzés)

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Remélem, hogy benéztetek az említett bejegyzéseinkbe is!!!!! Van számotokra valamink :)
Puszi és szép napot nektek. Noémi, Kristóf és Ildikó

Gabi írta...

Boldog névnapot kívánunk a maminak!:)
Nagyon szépet rajzoltál!:)
Szkokán fiúk

TamásMarcell írta...

Isten éltesse Mamit, biztos nagyon örült a rajznak!
Az én anyukám mit nem adna azért ha ily módon térnék nyugovóra :D
Gratula hozzá kispajtás!