Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 25., vasárnap

Hétvége

Szombaton, mivel nagyon szép idő volt mindenáron levegőre szerettem volna menni velük. Mivel Jóapám épp a nagyanyámhoz ment, így meglátogattuk őket.
A gyerekek nagyon élvezték a ki-és be rohangálást, én már annyira nem a folyamatos kabát le-és felvételt.
Késő délután még beugrottunk a Mamihoz, így igen későn értünk haza.

Ma hiába a szép idő, volt pár órás melóm. A srácok rendesek voltak, hagytak dolgozni.
Ma már Ákomnak is nagyn jó kedve volt, főleg a délutáni játszóterezést élvezte, amin mi csodálkoztunk a legjobban Apával. Jött ment tiszta kis energia bomba volt. Össze futottunk a fél bölcsis csoporttal, kiderült hogy múlt héten három fővel üzemelt a csoport. És az is Patrik hogy a Lala kisasszony beléd is, és Ákomba is szerelmes. Ezt majd elbartelozzátok, Ákomka úgyis Juliskáról regél mindig:)

Ákomka így fél nyolckor ki is dőlt:o:) Egyébként a vonatozás iszonyúan megy nálunk is. Készenlétben vannak a sínpályák a nappaliba, és James nem győzi húzni a többieket:)

Apropó nappali! Mivel kedden érkeznek a festők, és szét lesz kapva a nappali, így pár napig hanyagolni fogjuk a netet. Reméljük csak két nap. Végülis majdnem az összes festéket leszedtük, így talán nem tart két napnál tovább a dolog. Mentem volna tovább is, mármint a festésbe, hogy az étkező, előszoba, mellékhelyiségek, de Apa csak károg. Jön itt nekem a válsággal, azután bele néztem a Naplóba, na jó amúgy is képben vagyok, de azért kissé meglepődtem. Egyébként gyakorlatilag a riporternő a végén kinyögte azt a mondatot amire én már korábban gyanakodtam, hogy addig biza ugrálni fog az euro amíg nálunk is nem lesz euro forint helyett. Tehát abszolút nem lesz meglepő ha felmegy 300 fölé. Így addig szívünk a deviza hitellel. Forintra váltani meg szerintem abszolút hülyeség. Asszem egy darabig innentől kissé visszafogjuk magunkat.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Tehát ti is kihasználtátok a szép időt hétvégén!:)
Örülünk,hogy jobban vagytok!
Jó munkát!:s:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Hát igen... nekem sem igen kell belevágni egy ház vételbe... egyedül főleg nem ... tényleg azt kell várni az embernek, hogy kihaljon a családja, hogy haladni tudjon :-S
Egy alapos játszóterezés ránk is ránk férne, de nincs közel, fél óráért meg nem utazom 30 km-t :S
Puszi