Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 5., hétfő

Ember tervez az Óvó néni pedig szervez, valamint Ákom ma is levett egy vonatra:)

A mai napot gondosan megterveztem. Miszerint ma nem dolgozom, leteszem a gyerekeket aztán edzeni megyek, majd posta és bank. Egy kis ebéd és utána való szieszta. Ez addig stimm volt, hogy Ákomot beadtam a bölcsiba ahova örömmel ment, majd vittem Rékát oviba, ahol is elkapott az Óvónéni hogy nincs elég szülő kisérő a korcsolyához. Így haza ugrottam, átölöztem és mentem vissza az oviba. Aztán ovival buszra fel, irány a Városliget és majd egy óra fagyoskodás. Korik csatolása, etetés, itatás. Közben Édsanyám udvariasan telefonon megkérdezte hohy tellik a gyerekek nélküli első napom. Elmeséltem, majd röhögtam. Persze magamon. Megbánni nem bántam meg. Délre értünk vissza, így rohanás postára majd irány haza felolvadni a kádba. Nem mondom egy óra szieszta belefért jó pár telefonnal tarkítva.

Délután persze vissza Rékáért, Áklomért majd le az edzésre. Miután Rékát kiraktuk, Ákom őfelsége kiadta az uasítást hogy Állatkerti játszóház, vegyünk vagont. Miután annyit jkön velünk ez a kistörpe szó nélkül, így nem kellett rábeszélnie. Hamar odaértünk, vonatot kiválasztotta majd egy órát játszottunk. Aztán irány haza, és nemsokára Rékáék is megjönnek őt Apa hozza el.

Íme az új vonat,

..és ilyen boldog volt tőle a pöttyöm..:)

By!

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Nagyon klassz a kollekció!:)
Ez így szokott lenni,hogy valami közbejön...Szkokán fiúk