Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 20., kedd

Ma

Betegesen, de elvagyunk. Réka reggel hisztizett, hogy nem akar oviba menni, én meg csak mondtam hogy dehogynem. Erre megézi őt is a Doki néni, hát nem kiderül hogy ő is itthon marad:o

Jázmin, Benedek, Patrik!

Most annyi kell hogy küldjétek el a címeteket hsz-ben(nem fogom közzétenni)
Utána kaptok egy levelet, és egy gyereknek kell küldenek egy könyvet, oda lesz írva a név, utána pedig kaptok harminchat könyvet. persze azért nektek is kell majd választani hat nevet és elküldeni majd nekik a levelet.
Sztem nagyon jó dolog ez.
Várom a címeket!!!

Brékó!

Két emberke kellene még!

Jázmin Pöttömék, Miáék,Krisztáék, Nimródék, Bendőék, Noémiék, Szkokánék???????

2 megjegyzés:

Hanna írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
kata írta...

Lehet, hogy én vagyok nagyon hülye és játszom az okostojást, de nem tudok elmenni mellette. Gertinél megkerestem a levelet és próbáltam megfejteni. Nem megy.
Jön egy levél, rajta hat névvel. Az elsőt nem figyeled, másodiknak küldöd a könyvet. Ok.
A te leveleiden az elsőt már nem írod és a 2., 3. előre lép egyet és a megüresedett harmadik helyre írod a saját neveteket. Addig tiszta, hogy a harmadikból egyszer, két kör levél után első lesz és mennek a könyvek, de a harmadik helyre belép mindenkinek a saját gyereke. Mi van a 4., 5. és 6. helyezettel? Azok sohasem lépnek az első, vagyis könyvküldő pozícióba? Habár, az ő szüleik új kört indítanak, ahol harmadikok lesznek. Valahol itt a csavar. hogy lesz 36?
Ha valakinek tiszta a teljes sor, ne hallgassa el előlem.
Elvből nem szálok be, nem szervezek be embereket, ha nem értem.

Krisz, bocs, hogy a naplótokban tipródom ezzel, de máshol nem látok esélyt a válaszokra és téged egy kritikus, a dolgok mőgé nézek embernek ismertelek meg. Ugye nem tévedek?

Remélem gyógyulófélben vagytok és nem volt semmi gáz az éjjel.

Pussz: Kata