Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 4., vasárnap

Nyaralás és ez meg az

A fene tudja miért de két éve is ilyenkor foglaltam le a nyári nyaralást és idén is. Vagy a hideg, vagy nem tudom.
Szóval idén Málta lett volna a cél, de a sziklás partja miatt kiesik. Nekem pedig alap hogy csak EU-s országba megyek.
Így idén is Görögországba megyünk, Rodoszra.
Kifejezetten Dino clubbos szállodát kerestem, és sekély tengerpart részt. Meg lett.
Az All In miatt drága, de azt gondolom minden otthon lévő anyukának járna évente két ilyen.
Imádom hogy nem kell azon gondolkodnom hol együnk és mit. Sem az innivalón. Jó illik a négy csillag miatt vacsihoz jobban felöltözni de azt kibírjuk.
Van kis Zoo, magyar animátorok a kicsiknek meg sok minden jó.

Sajna Balatontól elment a kedvem. Ha csak nem attól a variációtól hogy reggel megyünk este jövünk. Az időjárás négy éve tol ki velünk, szerintem inkább öt.
Úgy hogy idén tutira megyünk. Úgy is ez lesz az utolsó nyár suli nélkül, ugye Réka kezdi szeptemberben.
Na ettől én teljesen frászba vagyok. Mintha egy mumus mászna a kis nyugodt életünkbe:o Végül is valszeg az itteni kertes házas övezetbe lévő suliba megy oda megy az oviból is majdnem mindenki. A sportegyesülete is felajánlott egy lehetőséget még gondolkodunk. De így is úgy is nem tetszik. Ja! Nekem mint önző anyának. A gyereknek tetszik, várja. Az oviba elég keményen előkészítőznek velük.
Vagy csak amiért nekem nem volt jó azt vetítem rá nem tudom. A tudása hihetetlen, megértteti magát, érdeklődő, talpraesett. Szal minden oké a gyerekkel. Akkor nincs mese velem van a baj:)

Ezért is jó hogy júniusba megyünk nyaralni, a szülőiket valami érthetetlen okból kifolyólag július közepére szokták tenni. Júliusba telkezünk, strandolunk, augusztusba pedig sulira vásárolunk. Szeretném ha ő választaná ki majd magának a cuccokat, bár az hétszentség hogy csoki illatú füzetet nem veszek.

Apropó Ákom nagyurat is elkezdtük szoktatni hogy most épp nem jó mert Rékával gyakorolok. Asszem veszi a lapot.

Voltunk ma délelőtt a játszótéren is. Az sose volt számomra kétséges hogy a gyerekeknek kell a levegő de nekem is. Sokkal jobban érzem magam. Tegnap azért gáz volt egész nap bezárva.
Míg ott voltunk a mosógépbe becsempésztünk a királyi koki macit is, épp kész lett mire megjöttünk. Egyébként mivel álmos volt rögtön kereste is.
Patrikékkal is összefutottunk, most Milla volt a közvetlenebb:)


Ákom étvágya katasztrofális. Néha a harmadik fajta reggelit is visszadobja, és ciki nem ciki rajzolás közben megetetem a negyedikkel.
Bizti hiányzik neki a bölcsis koszt vagy nem tudom. Az ünnep és vendégségek miatt tény hogy tele nassolták magukat.

Karácsonyfa: Mivel mű szerintem kap még egy hetet. Szívem szerint lebontanám, de ráérek még.

Na menek, mert egy csomó mindent megcsináltam, se sajna maradt még:o:(

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jó ebben a hidegben olvasni a nyaralásról!;))
Az idén végre mi is mehetünk,sőt muszáj is menni a lánykák egészsége miatt.
Még nem gondolkoztunk rajta merre vegyük az irányt,de mi Horvátország felé kacsingatunk,mert szeretnénk min. 3 hetet maradni.;)

Visszaolvastunk mindent,szuper programjaitok voltak!:)

Kérdezted Krisz ,mire kapja Maja az injekciókat.
Erős fül és torok gyulladása volt,plusz elkapta a vírusos hasmenéses járványt is,ezért nem tudta kapni szirupban az antibiotikumot,csak injekcióban.:(
Még holnap van egy,reméljük,most,hogy kivettem Miát a bölcsiböl,kevesebbet göthösködünk...:o
puszika!!!