Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 22., csütörtök

Pech

Mert ahhoz túl jól vagyok hogy kihaggyjuk a holnapi Dr bácsi látogatást a kórházba, hogy végre kiderüljön mi lesz királyi nemi dolgaimmal ill. ivardolgaimmal hogy hogy is írjuk:o
Ma már nagyon jól voltunk, folyamatosan öltük egymást Rékával. Próbálkoztam Anyát is csapkodni, tény hogy ötször szólt hogy ne csináljam, de nekem ki kellett próbálnom hatodszorra is. Tény mi tény, visszakaptam:@ De befejeztem.

Amúgy hatalmas lehetőséget kaptunk kreativitásunk kibontakoztatásához, egész nap tépkedhettük a falat. Mert nekünk lehúzható festék van a nappaliba, amit mi sokszor le is húztunk. Erre Anya begőzölt, jönnek a festők kedden, most már legálisan tépkedhetünk.
Apa nem fogadta kitörő lelkesedéddel az ötletet, de beletörődött.

Kata!

Anyának az jutott eszébe amit anno az oktatójától hallott mindig amikor vezetni tanult, hogy a "Gondolkodás öli meg a tettet!"
Így dobd a címet, és könyvezzünk.:)

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mi baj van a nemes szervvel??? Csak nem kell megpiszkálni? Brrrrrrrrr...
A faltépés menne nekem is ;) de annak nem örülök, hogy betegeskedtetek... dtek...
Puszi

kata írta...

Asszem beégtem. Nem is kicsit.
A szorzás meg általános iskolás.
Ott csúsztam el, hogy én azoktól vártam a könyveket akiknek elküldöm a levelet. Tehát megint a fránya részletek.

Krisz, tényleg bocs, hogy itt nálatok rontottam ezzel az időt.

Kata