Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 31., szombat

Randa bacik...

Bár Anyum szerint az influ elleni védőoltás az oka mindennek, lehet. Ő is sokszor beteg, Apa is lerobbant(bár ő nincs beoltva) mára pedig én is hőemelkedéssel ébredtem. Munka után mentem is orvoshoz, kaptam antibigyót.
Szerintem meg a túl enyhe, gyakran esős idő miatt van. Végülis mindegy, tragédia nincs, két nap és hat az antibigyó. Annyi csak hogy ez a hétvégénk is itthon tellik.

Ákomot a hátán harapta meg Juliskánk, min kétszer, legalábbis ahogy a fognyomokból következtetni lehet.
Gondozó nénit persze hétfőn kérdezem ki, mert ezt pénteken elfelejtette mondani:@
Bár lényege nincs sok, anno Rékát is megharapta a barátosnéja, és kiscsoportba Réka is megharapta a csoporttársát.
Na és persze abban sem vagyok biztos, hogy nem volt nnek a dolognak előzménye. Azért a bölcsibe Ákomka is kakas rendesen.

Pénteken voltunk megint játszótéren, egyre jobban elvan, főleg hogy a bölcsis legjobb barát is ot volt, Zsomborka. Tényleg aranyos kisfiú.

..és akkor egy Ákom által mesélt sztori a bölcsiről hétközepéről:

" Anya, Bebe(bölcsis társ) és én mondtuk Juliskának hogy Nyulijuli! De ez a bölcsibe nem volt vicces"
Nagyot kacagott :)
/ Gondolom rájuk szóltak/

Amúgy jó dumái vannak:

Anyu rászól: Ne szaladjál!
Ákom: Csak sétálok!


Kata ! Persze megy a levél, hétfőn indul!

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:( Én biztos nem falnálak be, pedig ennivaló vagy ;)
Nagy puszi a bibidre :) de a szerelem nem könnyű :)
Puszi