Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 2., péntek

Korcsolyáztunk

Itt éppen sorba álltunk, és emlékeztem amikor min 2 órát kellett várni. Persze az őskorba volt kb 17 évvel ezelőtt korcsolyáztam utoljára.

Itt Ákom éppen helyfoglalást tart:)
Réka seperc alatt a jégen volt:)

Ákomkának kölcsönöztünk, és ha nagyobb lenne bizti a markába röhögne mert amikor végre "jégre tettük" lemerült a gép eleme:@


Kb 10 percet töltött a jégen, a zélén Apa egyik kezét fogta én a másikat.
Apa végre felfedezett valami közöset benne és Ákomba, miszerint hogy egyikük sem szereti sem a szánkót sem a korcsolyát.
Én és Réka nagyon élveztük, róttuk a köröket. Hihetetlen hogy tizenhét év után egy kör és máris újra belejön az ember.
Asszem Rékával ellógunk majd pár pénteket:)

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Nekem nem is bemelegítő kör :-P Annyira félelmetesen béna vagyok :-P ... de a lelkesedés sem kisebb ;)
Puszi