Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 13., kedd

Hétő-Kedd

Hétfőn minden rendben volt, Ákomka teljesen rendben ment be a bölcsibe, ahogy szokott. Mostanában azon szoktam aggódni milyen lesz átszoktatni szeptembertől az oviba, hiszen annyira megszerette a gondozó néniket.
Aztán Rékával mentünk az oviba, ahol éppen stratégiai megbeszélés volt, menjenek-e a szmogriadóba korcsolyázni.
Mi inkább hazajöttünk Rékával:)
Délután torna volt, és mivel azért akar Ákom játszóházba menni mert van ott egy vonat ami nagon tetszik neki, így Apval hármasba a pláza felé vettük az irányt. Egyszerűbb befektetés volt megvenni.
Ákom csak nyelte a levegőt amikor meglátta ott " Mollyt" :) Nyugodtan sétalhattam a játékbltba még negyedórát, Ákom rá sem nézett semmire.

Kedden

reggel mindkét gyereket leraktam "dolgozni" majd őszinte leszek a csajokkal korizni mentünk. rendbe is lettem agyilag. Végre aztán eljutottam műkörmöshöz, csütörtökön pedig a fodrászhoz. Nem lényeges dolgok ezek, de én az ünnepek előtt nem tudtam elmenni a melóm miatt.
Délután Ábelék jöttek át. Nagyon jól elvolt a két fiú:)
Altatni nem kellett őket.

Ma pedig ugye megint riadó van, csúszik minden, de délután muszáj lesz Rékát edzésre vinni, mert szülői is lesz, ma dől el ki megy tovább, ki maradjon a hobbi szinten a tornán. Kinek ajánlanak fel suli lehetőséget, stb.
Anyu megint kisegít, ő megy Ákomért, mi pedig majd Apa kocsijával megyünk.

Ja! A szmogriadós cirkusz miatt érdekes módon az nem volt a vezető hírekben hogy az Euró 288 ft körül van.:@ Mikre jó egy szmog, a fene gondolná..:@:@:@

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Nagyon vigyázzatok az úton!:s

Kukkantsatok majd be a blogspot-unkra,meglepi vár!:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Nagy mázlink volt, mert erre a várttal ellentétben fölöslegesen sózták az utakat már tegnap délutántól :-P ... teljesen szárazok voltak az utak :)
Nem úgy holnap... :-S
Köröm... irigykedek... csak 2 mátert kéne mennem, s megcsinálnám pikk-pakk... nincs rá időm :-S ... 10 után nem sok kedvem van hozzá :( Anyám meg... figyelek én eleget a gyerekre...
Na majd jövőre, ha oviban lesz :-P (gondolom én :-P )
Puszi

TamásMarcell írta...

Nálunk ugyan szmogriadó nem volt, de szobafogság az ónos eső miatt az meglett, minden mint a jégpálya.
Közlekedni nem lehetett!
Reméljük jól alakult a nap!
Puszi, TamásMarci és anyája

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Kocsonya..., na én még nem kóstoltam, de biztos én is hasonlóan reagáltam volna..., mi több, meg se kóstolom és már mondom, hogy fújjj anya, ilyenkor meg nem értem miért áll égnek a haja :d.

Nagyon jónak gondolom azt a játszóházast délutánt... :)
Na és megkaptad Mollyt ;) :d ?

Na és Krisz anyu, igazad van...: fűtés, szmog, bank, árfolyam, stb. stb...
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó