Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 23., péntek

Nagyfiú

Bezony. Ma annyira jól viselkesett amikor elmentünk Dr bácsihoz, amennyire házsártos volt reggel..
Rékát Apával itthon hagytuk, ése elindultunk. Jó hír, a heréje miatt várunk még egy évet közel sem valószínű hogy hozzá kéne nyúlni. Viszont jó nagy fitymaszűkületünk van, májusba várnak vissza és egy kis altatásos történettel megoldják. Egyébként a sebész azt mondta, hogy jól tettem hogy nem maceráltam. Na ugye!

Ákom nagyon édi volt, csak azt szögezte le az elején hogy nem kér szurit. Teljesen rendben hagyta magát megvizsgálni, így utána sétálhattunk át a Duna plázába a nagy játékboltba a megérdemelt "vásott vagonért":) Hát nagyon édi volt ahogy fogta a kezem végig, pedig jó nagyot sétáltunk mert a kocsit a kórháznál hagytuk, így viszont hogy nem a parkoló részről mentünk be, totál elveszettem a fonalat, és csak nagy kerülővel találltuk meg a boltot. De meglett! Megvettük a vagont, rá sem nézett semmire, nem akart még öt vonatot, nagyon jó fej volt. A kocsihoz visszafele pedig úgy mentünk, hogy az aluljárón át, ahol a metro is ment. Megnéztük! Hát azt a csodálkozó kis pofit:o Nem semmi édes volt. Féltem hogy esetleg megijed a nagy hangtól de csak ámult és bámult:o:)

Kocsival 10 perc alatt hazaértünk, péntekhez képest alig volt forgalom. Aludtunk egy jó nagyot, utána pedig leléptem dolgozni. Este nagy kacagás-nevetés fogadott. Amikor a mami elment, nem kellett sokáig altatnom őket:)

5 megjegyzés:

sedith írta...

Szia, Krisz!
Én beszállnék, de már benne vagyok!:) nekem már itt az egyik levél a kezemben, ma már sokszorosítottam is, úgyhogy, hétfőn postázok.:) Azért nagyon köszi a felajánlást!!!:)
Puszi
És persze, gratula Ákomnak, hoyg ilyen nagyfiúsan viselkedet!!!:)
Edith

Bogár és Gerti írta...

Egy kukaccal mennyi baj van... most ez, ha nagy lesz meg... az :-P Ha nem, akkor meg az :-D ... de reméljük ennél nagyobb azért nem lesz :)
Puszi
Ui... szoktunk vissza is olvasni, de bevallom az én fejem is szíta... na meg... néha kimarad ez az :$ De megjegyeztük :)

JuditAu írta...

Igen, en is azt hallottam, hogy 3 eves koraig nem kell maceralni a futykost... Tominak is le van meg tapadva, de a dokik tanacsara hallgatva en nem eroltetem. Es akkor egy nagy hurra, hogy a golyok miatt sem kell ugy aggodni! :)

kata írta...

Nemcsak hogy nagyfiús, de hősies tett volt ez a vizsgálat a részedről, és egy vásott vagon szerintem is jár!
Jó hír, hogy a golyók helyükön!

Pussz. Kata

Mia és Maja írta...

Hát igen,van mindig valami,csak hogy ne legyünk nyugodtak...:(
Miával is el kell menni Belgrádba ,mert nála meg vagy összenőtt vagy nem is volt nyílás a kis szájakon.:o
Ez akkor derült ki,amikor megszületett Maja,és összehasonlítottam a két leányzót.:(
Én eddig úgy tudtam,hogy amikor egy baba kórházban születik,megvizsgálják tetőtől talpig és közlik a szülővel,ha valami nincs rendben!:s
Szerencsére,itt is rutin műtétről van csak szó,mert az UH -on látszik,hogy minden ott van,aminek ott kell lennie,de biztos,hogy nem lesz mindegy...:(
Puszi Nektek!!!