Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 4., vasárnap

Ákom

A bal oldali vagont én rajzoltam, a jobb oldalit őfelsége:)

Olyan édi volt. Pelenkáztam, mondom várjál hozom a krémedet. Utánam szól: Apáét hozzad nekem!:)
Mivel marha rossz az étvágya, már nem strapálom magam így főtt marha hús volt, krumplival és meggymártással.
Láss csodát, Ákomka egy tányérral megevett.
Egyik nap megy be a Réka a szobájukba, hallom ahogy kiabál: Ákom! mit csináltál!
Ákom kullog be, magyarázva: mit csináltam, mit csináltam....
A legújabb, semmit sem lehet megtalálnunk. Tehát ha ő valamit keres, nem lehet segíteni. na de mégse járja hogy fél órát rohangáljon a maciért. Beállok a szoba közepére, kiszúrom a macit , és kiabálok : Talán a széken Ákom, a kék széken. Ákom diadalittasan: Megtaláltam!
Jó éjt!

5 megjegyzés:

Hanna írta...

Nagyon szépen rajzoltok, mind a ketten:)! Nálunk nem tudom, hogy mi van,,,lehet hogy jázminka fantáziája szegényes:), de mindig csak pipiket kell rajzolni:)
A szeptember nekünk is sulikezdős lesz Martin részéről -aki már totálisan izgalomban van.Elsorolta, hogy hova tegyük az íróasztalát ha veszünk meg, hogy neki mindenből csakis Scooby doo-s kell,,,egyenlőre:).
Puszi
A nyaralást irigyeljük, mi nem szoktunk:), nem tudnánk a kutyákat senkire hagyni. Erre mondják, hogy akkor kezdődik igazából az élet, ha a gyerekek is kirepülnek és a kutya is megdöglik:))),,,na akkkor majd megyünk:)

Gabi írta...

De ügyes!:)
Szkokán fiúk

Lindaanyu írta...

Ügyesen rajzoltok :) Mi is imádunk rajzolgatni és egyre ügyesebben :)
Nagyon Ari lehet miközben így magyaráz :) Olvasni is kacagtató :D

Pacsi Pusza:Lindaanyu és Frenky

kata írta...

Én nem értek hozzá, de szerintem fantasztikus, ahogy Ákom rajzol. Kíváncsi lennék, mit mond rá egy hozzáértő bölcsis néni, vagy Réka óvonénije. Mindíg csodálkozom, ha látom a kis műveit. Vagy Benedek lenne lemaradva? Á, nem hiszem!

Pussz egy rajongótól

Bogár és Gerti írta...

:-D Tuti a trükk ;) Ismerős ;)
A rajz nagyon jó :) Miácskáéknál már gyönyörködtünk egy igen távolinak tűnő rajzban :-P Ez meg... elérhetetlen ;)
Puszi