Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. január 8., csütörtök

Csütörtök




Ma ismét semmi extra nem volt, reggel mindenki men"dógozóba".
Nálam most nem sok minden történik, holt idő van, így elméleti képzést tartok, a hirdetéseket újítjuk, ilyenek.
Délután először Ákomért mentem, ilyenkor kocsi nélkül megyeg. Édi volt ahogy az ölembe ugrott de mindig ezt csinálja. Amúgy meg éppen mosolyogva benne van valami játékba.
Épp felöltöztünk, amikor egy csoport társ apukája éppen csokiztatta a gyerkőcöt. Ákom pedig rögtön kiszúrta. Fúúú ezt utálom de igen nagyon. Sose viszek nekik semmit, mert tök illúzió romboló amikor nem köszönnek a szüleiknek és kirohannak hogy "mit hoztál, mit hoztál" Jó pár ilyen volt az oviba. Persze bemegyünk utána a közibe a vércukor szintet rendbe rakatni, de az öltözőbe sosem adtam és nem is adok. Na azért elejtettem hogy ez klassz volt. Apuka férfiasan oldotta meg a dolgot, odaadta Ákomnak a csoki felét. na legyél mérges:) De tényleg nálunk a játszótértől három méterre van a közért, de sosem engedtem hogy bevigyék a jégkrémet. Miért kell megbolondítani még húsz gyereket.

De ez annyira talán nem is lényeges. Szóval átsétáltunk az oviba Rékáért, és már amikor megláttam éreztem hogy nem lesz ok a délután. Tiszta nyűg volt, hisztizett mindenért. A tuti lerobbanás egyik jele nála. Vagy csak le van merülve az első melós héttől, nem is tudom.
Az oviba ma is dícsérték. Lehet hogy leeresztett mire odaértem. De hallottam ahogy mondja magába, hogy már megint öltözni kell aztán vetkőzni. És tényleg ha belegondolunk nem kis problem ez nekik,
Reggel elviszed ugye felöltözik. Ott levetkőzik, átöltözik. Kimennek délelőtt az udvarra megint csak felöltözik, majd le. Megyünk érte megint fel, itthon megint le. Közben a váltóruhát is pizsire cserélik, majd vissza.

Ákom ma is felvetette a játszóházat, de mivel Rékának ma nem volt edzés eszem ágába sem volt elmenni.
Gyurmáztunk, játszottunk.Dobálta a kutyának a labdát egy órán keresztül.
Elvoltunk. Most még jövés-menés van, de már megfürödtek, vacsiztak. Várjuk Apát , és altatódunk.

Kreatív Ákom:


Jó éjt!

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Az ovis jelenettel kapcsolatban egyetértünk.:sA mi ovinkban volt olyan,hogy egy allergiás gyereknek adtak az öltözőben csokit,amitől később rosszul lett.:(Szkokán fiúk