Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 28., szombat

Végre

Itt a TAVASZ! Pénteken azt néztük hogy fél hatkor még világos van, reggel hatkor pedig sötétedik:)
Most először örülök igazán a tavasznak, amúgy tél párti vagyok, csak nem ennek a 11 fokos, szeles saras télnek.

Ákom még tegnap lázas volt, egyszer szaladt fel neki,és éjjel izzadt ki nagyon. Az új Annapetigergőbe vesztünkre van egy autómosós rész,ami Ákomnak nagyon tetszik. Egyszer voltam velük gépimosóba én is, most vagy emlékszik vagy csak mondja, de meg kellett ígérnem hogy ha már nem beteg elviszem. Apának majd nem szólunk mivel végül is két saját kézimosónkvan,demit tehetek ha Ákomnak a nagy színes kefék jobban bejönnek. Amúgy nem szeressem mert karcolja a kocsit.
Tegnap hogy hogy nem szokok le erről a szokásról, próbáltam Mirr -murrt megszerettetni velük, hát nem jött be. Hogy Rékának nem tetszett az egy dolog, de Ákomnak sem, mivel annyira lassan bontakozott ki a cselekmény, hogy nem volt kedve kivárni. Ami érdekes viszont hogy Réka rákattant a minimaxon megy megint gyerekkorom legrosszabb rajzfilmje a Leo. Engem még most is ráz a hideg tőle, viszont Rékának nagyon bejön.
Ákom egész jól viseli a betegséget, nem vészesen nyűgös így mi is.
Tegnap este Réka bűvészkedett, majd miután ötször rászóltam hogy fekvés, közölte, hogy" na jó Anya, holnap békává változtatlak!"

Úgyhogy kuruty-kuruty!

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Utólag,de sok szeretettel kívánunk nagyon boldog névnapot Ákomkának és jó bulizást mára!:)

Krisz,köszi a biztató szavakat,jól jönnek most...:$
puszi!!!

Bogár és Gerti írta...

:) Örülünk, hogy javulgatsz :)
Nem te vagy a kegyetlen, mert valami kedvencedet "erőltetsz" a kölköcskékre. Szerintem teljesen érthető. Totál zavartan nézek, mikor Lilinek tetszik a mese ami nekem nem :-P :$
Puszi