Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 13., péntek

Bölcsibe

Mentünk reggel, mivel Ákomunk teljesen jól van. Van egy bölcsistárs, akinek anyuja idáig nem volt valami szimpi tény, mint tény. megj nem csak nekem. És mégis ma reggel az egész napomat feldobta, egy gyerekéhez intézett mondattal:

"Józsikám ne kapkodd a levegőt mert hiperventillálni fogsz itt nekem!"
Megj: Anyuka orvos.

Leírva talán nem adja már magát a dolog, de nekem rég volt ilyen jó reggelem:)

----------------------------------------------------------------------

Ákom persze besétált, majd ahogy kiszúrta Zsombi bajátját 220-al odarohant hozzá, vissza sem nézett. Rékával még néztük egy kicsit aztán indultunk oviba.
Réka hajlandó volt oviba menni, persze csak ha délután megyek érte. Apával egyszerre értünk oda, így nagy volt az öröm.
Kutyut sétáltattunk, közeben kiszúrtunk egy kiadó garázst, arra pályázunk. Abszolút nem lehet itt már megállni, hajj szegény magyar minden háztartásba min két kocsi van. A parkolóhely viszont kevés.Különben pedig jó lenne nyáron nem egy 100 fokos kocsiba beülni.

Valentin napra mi abszolút nem készülünk, 10 éve valentin napon törtek be hozzánk, azóta feketelistás ünnep-. Azért Anyum kapott egy apróságot, és a gyerekeknek is beszerveztem egy szivecskés tortát holnapra.

Délután Ákomért megyünk, aztán hátha összetudunk futni az Ábelékkal is.

3 megjegyzés:

JuditAu írta...

Hát ezen a hiperventilláción én is jót vigyorogtam! :)
NA akkor ezek szerint mindenki meggyógyult, hurrá!

Gabi írta...

Mi sem ünnepeljük a febr.14.-ét.
Reméljük,jobban vagy,Krisz!Szkokán fiúk

Milán és Márk írta...

Örülünk,hogy lassan helyre jön a család.
Hogy rohan az idő,nem rég voltak még picibabák.
Szép volt a királylány,csak mintha lefelé görbülne a szája,vagy ez még a betegség utóhatása?
További szép napot:Milán és Márk