Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 23., hétfő

Hétfő

Ma ismét bölcsivel és ovival indult a nap. Sajna Zsombi barátja Ákomnak még mindig szabin van. Sebaj, volt Benedek, Barnabás, na meg Lala és mégesjuli. De azért jó volna ha Zsombi is lenne én úgy látom.
Réka is ment rendesen oviba, egy nyaaff se volt, csak azt ígértette meg velem hogy palacsintát csinálok. Így én mentem dolgozni, majd délbe hazajöttem palacsintát csinálni, kutyát levinni.
Délután amikor Rékáért mentem a torna miatt sem volt nyafi. Összeszedtük Ákomot és indultunk ebbe a frankó látási viszonyokba, Pestre. Ákomra útközben rájött hogy telefonokat szeretne nézegetni, így miután Rékát leraktuk elugrottunk plázázni. Na ezt sem gondoltam volna hogy egyszer csak úgy lődörögni fogok egy plázába, no mindegy. Az összes telefonos cég kínálatát megnéztük, majd kikötöttünk a nagy könyves boltba, és eljöttünk egy újabb Thomasos könyvvel, és egy macissal Rékának. Bementünk egy Zsolnay boltba pótolván egy tányért amit Ákomka lesodort az asztalról régebben, sajna nem volt az a típus.
Szerencsésen visszaértünk Újpestre, majd egy másik tesóra váró kistesóval futkározott Ákom jó sokat. hazaértünk, bár nem volt egyszerű, és nyolc után ki is dőltek. Nem mondom én is elfáradtam.









Nincsenek megjegyzések: