Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 26., csütörtök

Édes Kisfiam!

Tegnap reggel erre érkeztél a bölcsibe ( ő Lala)

de délután 38.7-es lázzal vittelek orvoshoz, ahol kiderült hogy tüszős mandulagyulladásod van.
Éjszaka hűtőfürdőztünk, azután kúpoztunk, szirupoztunk így lement a lázad.

Most édesen alszol, és mi pedig várjuk hogy amikor felkelsz mondhassuk hogy BOLDOG NÉVNAPOT!!!!!

Megmondom őszintén arra hogy tavaly mit kaptál, nem emlékszem. Arra sem hogy tavalyelőtt mit kaptál.
De arra kristálytisztán hogy amikor a pocakomba voltál és kórházba voltunk, milyen élvezettel küldtem le neked egy tábla milka csokit.:) Szeretlek, szeretünk!

7 megjegyzés:

JuditAu írta...

Boldog névnapot, és mihamarabbi gyógyulást! (nagyon uncsi lehet már ez a sok betegeskedés...) :(

Kicsibálint írta...

Kedves Kollega!
Azért jöttem, hogy nagyon nagyon boldog névnapot kívánjak Neked, de arra nem számítottam, hogy gyógypuszikra is szükséged lesz.
Kíánunk Neked mielőbbi jobbulást, hogy meggyógyulva ünnepelhess.
Üdvözlettel: Asztalos kollega és kapcsolt részei

Gabi írta...

Boldog névnapot kívánunk!:)
És repülnek a gyógypuszik!:s
Szkokán fiúk

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

:) Nekem, azaz Noéminek is van egy majmos képem. Ő az ablakon belül üldögélt, én kívül guggoltam és szemeztünk egymással :)
Nagyon szép indián voltál Ákom :)
Shadow, ne búslakodj ;)
Boldog névnapot te kis gavallér :) és küldjük a gyógypuszikat.
Noémi, Kristóf és Ildikó

Loihi írta...

Boldog névnapot kívánunk!

Bogár és Gerti írta...

:( Akkor ez nem volt túl fényes névnap! De bízzunk benne, ha meggyógyulsz akkor csapotok egy olyan bulit, hogy valami csuda :)
Isten éltessen!!!
Puszi

Milán és Márk írta...

Boldog névnapot kívánunk,na meg persze jobbulást!
Kellemes,lázmentes hétvégét!
Mlán és Márk