Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 27., péntek

Kiakadva

Köszönjük a köszöntéseket, és jobban vagyunk. Nagyon időben lett elkapva, és kevés tüsző van rajta. Ez a mák. Sajna két üveg antibigyót kell szednie, mivel a tüszős mandula gyuszi veszélyes a szívre. Valszeg azért kapta el, mert a kishaver fele időt nem töltötte itthon mint amit kellett volna:@ Csak azért vagyok ilyen okos, mert anyuka elszólta magát hogy a hatodik nap kezdett el a gyerek antibigyót szedni. Ahhoz képest a tizediken már bölcsibe volt. Valszeg tele antibigyóval és még fertőzve. Szó mi szó, szóvá tettem a gondozó nőnek. Egyébként úgy veszem észre a mi ovinkba ilyen ügyekbe nem ilyen lazák, vagy csak tájékozottabbak, nem is tudom. De szívem nem lenne tele gyógyszerrel beadni a gyereket.Azonkívül csütörtökön oda akartam szólni a bölcsibe, hogy kések 20 percet, kutya nem vette fel. Amikor kérdeztem hogy miért nem hívtatok ha lázas a gyerek, ja! szoktál jönni uzsonna után. Igen, de ma nem szokok mondtam ezért akartam ideszólni. Másnap meg mondja, hogy hát lemerült a telefon, stb. Mondtam hogy nem igazán érdekel, oldják meg ilyenkor. Bent van ötven gyerek és nem lehet elérni őket, hihetetlen komolyan mondom.
Szóval csatabárd kiásva, anyukát pedig nem fogom elfelejteni tájékoztatni hogy mennyit maradjon otthon a gyerek. Letojom a munkáját, nekem is van. Csak azt tudom, hogy az oviba ezt nem tudják majd megcsinálni. Egy másik bölcsibe egyébként a skarlát tombol. Egyébként ezzel kapcsolatban olyanokat mesél a dokim hogy csak kapkodom a fejem. Két hónapos tüdőgyulladásos babát homeopatához hurcolnak, a másikat síelni visznek bárányhimlősen.Azt látom hogy ezeknek az embereknek van két semmire nem jó, munkanélküliséget kitoló diplomája, de a józan paraszt esze az hiányzik. Azért ennyire necces helyzet az oviba Rékával sosem volt. Persze nyilván az is benne van a pakliba hogy a 24-es csoportba az anyukák közül négyen vagy öten dolgozunk csak. A lényeg hogy kommunikatívabbak vagyunk. Telefonok jönnek-mennek ha valami olyan baja van a gyereknek, vagy email, szóval egész más.
Kitomboltam magam.

Tegnap még hajnalba és délelőtt 39 fölötti lázat csillapítottunk Ákomnak, hát arról most nem regélnék hogy bírta a borogatást. De nem hatott se a szirup se a kúp.A borogatás viszont igen. Aztán szép lassan hatni kezdett az antibigyó, a mai éjjelt teljesen végigaludta, kis hője volt csak, azért nem vertem fel. Enni is eszik, mondom itt mák hogy rögtön elkaptuk a dolgot így nem lett sok tüsző rajta.
Szóval szerintem hétfőre szinte semmi baja nem lesz, de ugye a gyógyszerszedés... Így marad a jövő héten végig itthon. Néha beugrunk az üzletbe, elszaladunk a TB-be. Haját is le kell vágatni, így elütjük majd az időt.Keddtől, max szerdától fertőzni sem fertőz így Ábellal játszizhatunk is.

Ott tartottam csak elkalandoztam hogy tegnap volt nagysúr nevenapja, és ajándék sehol, mert Apával péntek délelőtt akartunk vásárolni. Délután itt hagytuk Ákomot a mamira, aki hozott neki egy új APG-t/ na mi lehet?/
Én az üzletbe mentem volt egy órás melóm, Apa vitte a Rékát tornára,én pedig mentem utánuk.Jól rászaladtunk, mert az új edzők már nem rövidített edzést tartanak pénteken,így ücsöröghettünk háromnegyed órát.Haza fele Rékával beugrottunk a kedvenc játékboltunkba ami nyitva is volt,és vásárolgattunk Ákomnak szeletelhető zöldségeket, duplo alaplapot, kirakóst. Apa markolót hozott neki éjjel, amúgy pedig vasárnap ünnepeljük.

1 megjegyzés:

Kicsibálint írta...

Na, az nálam is kiveri a biztosítékot, ha betegen viszik a gyereket közösségbe. Nem is értem, hogy hogy gondolkodnak az ilyen szülők! "Beteg a gyerekem, elviszem az oviba... Dögöljön meg a szomszéd tehene is!" (mondjuk, ha már a máséra nincs tekintettel, legalább a sajátjára lehetne...)
Persze nem mindenki gondolkodik egyformán....
Holnaptól mi is ovizunk, bár nehezen szánom rá magam, mert előre tudom, hogy a hétvégénk emiatt megint "betegséges" lesz....
Puszi: Elvira