Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 2., hétfő

Véd- és Dacszövetség....

Kötetett tegnap Réka és Ákom között. Rájuk szóltam valamelyik 75324-ik ugrálásnál, amikor is Ákom kijött a szobából és közölte komolyan, hogy: " Anya, ne szólj rá Rékára"
Réka pedig rggel kétszer figyelmezetett, hogy ne felejtsem el tisztázni Margó nénivel a harapásos ügyet:)

Na már megérte hogy lázban fetrengve is jól elszórakoztunk velük tegnap:)

Apropó harapás: Margó néni nem tudott róla, mert igaz hogy Ákom odabújt, de mivel egy úriember, nem mondta hogy mi a baja. Édes kisszívem:)

Ma a nagy faliórával ment bölcsibe:) Én meg lázas voltam a vitához. Rékénak megint nem akaródzott oviba menni, sajna mostanában egyre gyakrabban. Pont idén amikor igazolatlanul már nem nagyon lehet hiányozni:o
Délutánre beosztottuk, Apa viszi Rékát edzésre, én pedig megyek Ákomékrt. Így egy-egy gyerek lesz az állás. Sajna közel sem vagyunk még jól.

3 megjegyzés:

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Szoval eklaptak benneteket a bacik, gyogyulast kivanunk nektek :-)

Dorka is jott mar haza egy par harapassal ovibol...es erdekes modon az ovono pont akkor nem latta mi torent....jo nem? :-)

Puszi nektek Dorka, Lilla es Eszter

Bogár és Gerti írta...

Mi sem virítunk túl fényesen :-S de itt is egy-egy a felállás ;)
Még a végén nagyon jó tesók lesznek Ők ketten :)
Puszi

kata írta...

De jóóóó!
Ezt már én is várom nagyon!

Pussz: Kata
És jobbulást Neked!