Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 5., csütörtök

Horror háza

Na volt ma itthon minden. Én reggel befulladtam, mentem is a tüdőgondozóba, ahol volt mindenféle izgalmas. Pl balhé, hogy miért nem látnak el, ha szóltam hogy fulladok úgy, hogy tele vagyok szteroiddal. Végül sikerült nekik, győztem. / Sosem fogom elfelejteni, emlékeztek amikor jó pár éve egy 15 év körüli kislány kedvesen mondta a rendelőbe hogy nem kap levegőt? Na meg is fulladt ott a rendelő közepén:(:(:( /
Bevallom nekem már rég nincs fehérköpeny fóbiám, és nehogymá. Szóval örültek nekem.
Átvilágították a mellkasomat, tüdőgyuszi nincs. Volt allergia vizsg. negatív lett. Asztám hörghurut na az van. Kaptam egy csomó cucot, még egy adag antibigyót, stb. Itthon aztán rám jött egy hányásig köhögés balhé, na az nagyon izgi volt.
Mikor ezekez mind leküzdöttem, már délután lett. Apa megint nagyon beteg, Anyum megjött a két gyerekkel, és akkor kezdődött a horro második felvonás. Réka jön-megy, Anyum észreveszi hogy van valami a fülén. Megengedni csak nagy nehezen engedte, láttuk hogy vérzik, és a fülbevalója félig bent akadt a lyukba. Telefon Doki néninek, aki kiadta az ukázt hogy gyerünk a Madarászba a sebészetre. na hajrá! Apa hazarendel, lázas. Anya asztmásan kocsiba ugrik, Réka üvölt. Madarász tele, de épp van az kedves doki aknél Ákommal voltunk. na meg min 10 rándulásos, töréses gyerek. ap küzd a lázzal, rám megint köhögésroham jön fújom a ventolint, azta de profi lettem- Réka már teljesen feloldódva dicséri meg egy néni hosszú kék haját, és kiabálva követeli, hogy Anya neked is ilyen legyen. megígérem hogy amint kimászom az asztmámból rögtön kék hajam lesz. Visszavonhatatlan, 50 ember hallja. Viszont Réka boldog. Így tippeket kérek, majd kapok a hölgytől.
Bejutunk, Réka már készül a nagy műsorra mint minden idegen orvosi helyen. Én már körbenézek hány asszisztens van hogy letudjuk fogni, de közben veszem elő a Dokinak a pénzt, de nem tudom odaadni. csoda történik, a Doki bá egyenesen elbűvöli Rékát:o Réka tudomásul veszi hogy az érzéstelenítés fájni fog, télleg fáj, de nem kiabál. Lefogni sem kell. észre sem veszi a fülbevalót hátulról kihúzzák. Mosolyog, majd bizti ami tuti kiveteti a Dr bácsival a másikat is. És sugárzik. Lelkes, hogy ez neki abszolút nem fáj.
Csak megj: A fülbevaló túl kicsi volt, valszeg kiakarta magának venni, úgy ámblokk, így csúszott neki be.

Slusszpoén: Holnap végre királylány lesz, szép királylányos cuccal, fátyollal amit a Tündi varrt és adott kölcsön. na és egy hercig fülkötéssel.....

Azért teszek ide majd egy képet indulás előtt!

8 megjegyzés:

sedith írta...

Ó, istenem! Szegény fejetek! Gyógyuljatok meg hamar mindannyian, és remélem, hyog holnap mégis jó móka lesz a királylányozás!!!:)
Puszilunk

Bogár és Gerti írta...

:-S Ez tényleg nem túl fényes... áldoztál az egészségügy oltárán egész nap :-S ...
Kíváncsian várjuk a hercegnős-tündéres fotót :-D
Puszi

JuditAu írta...

Atyaég! Ezt végigolvasni is sok(k) volt! Kitartás, lassan itt a tavasz! :)

Picc írta...

Jesszum. Gyógyuljatok meg! Gyógyuljatok meg!

Gabi írta...

Jesszus,ez egy axtra nap volt nálatok.:(Mielőbbi jobbulást kívánunk a családnak!:s
Szkokán fiúk

Hanna írta...

Jobbulást Anyóspajti!!!!!
Ha pedig meggyógyultál vár egy játék nálam!
Pusza

Edit írta...

Szia!
Gerti adta meg a naplód címét, hogy nézzek be.... (azért merészelte, mert a fiamnak, Gergőnek most asztmatikus jellegű hörgőgyulladása van, és pánikoltam. Mondta, hogy nálatok jó tanácsokra lelek...)
Mindenesetre elhülve olvasom, hogy hogy jártok most.... ezért nem semmi....
Kitartás, meg miegymás.
Puszi
Edit és Gergő (gergobebi.blogspot.com)

Loihi írta...

Basszus! Gyógyuljatok már meg- ezt rémes még olvasni is!
Reméljük jót farsangolt Tündérlány!