Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 23., hétfő

Ákom a Diktátor

Hát igen, elszaladt Ákomunkkal mostanság az a lovacska. Ez már tény. Nem tudom beszámoltunk-e már a bölcsi áldásos hatásairól,, mint pl:

- csipkedés,
- harapás,
- csapkodás
- az úristen emlegetése:o / Réka is mondta hogy Anya ilyet nem mond, ő mást mond:) /

Szóval kicsiny Joszifunk, hogy ne a másik néven emlegessük kezd a fejünkre nőni:O
Hiszti a játszóházba, ahonnan is fogtam és kihoztam egyezkedés nélkül., Hiszti a Mamival a játszin:o
Jó persze megint leírom hogy én sem gondoltam komolyan hogy megúszom a balhékat, csak ugye Réka anno edzésben tartott mert napi szinten mentek a balhék, így meg furcsa kezelni. A csapkodást mindig főben járó bűnnek tartottam egy gyerek részéről, mármint ugye ha édsanyára csap. Először gondolkodtam ugyan hogy vissza kézből repítek egyet, de persze győzött a józan ész, marad a szájtépés. Reméljük hat. Egyébként nem viszi túlzásba, és általában akkor csinálja ha valami miatt kibukik. Azért ez nála nem gyakori. Határ eset az éhség, meg ilyenek. Megpróbálja Rékát is terrorizálni, na azt azért nem szeretem, mert ugye Réka pont így gondban van, vissza üssön, vagy fusson. Ilyenkor megyek és rakom Ákomot a szobájába lenyugodni. Kb öt perc múlva kijön teljesen nyugodtan.
Amúgy édes, kedves, aranyos meg minden, de ugye belép a kisgyerek korban. Annak pedig mint tudjuk előnyei és hátrányai is vannak.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

:sKiatrtás,sok-sok türelem...
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Ó, mennyire ismerős... nem gondoltam volna soha, hogy ennyire :-S
Puszi