Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 17., kedd

Ma

Délelőtt Anyuval rohangáltunk egy leletemért, ami jó lett.( hál istennek) Aztán bevittem dolgozni, majd jöttem haza. Vettem virág földet és tápot a pálmának amit a nagyapámtól kaptam, és ezidáig sikeresen nevelgettem mind a 160 cm-ét. Viszont Ákomka két napja míg nem figyeltem önszorgalomból meglocsolta az öblítővel:o:@
Szerintem túléli. Nálunk a hó latyakká változott sajna, így szánkózni nem tudtunk. Először Ákomért mentem a bölcsibe, utánam érkezett Lala Anyuka. Kérdezi Lalát, na milyen volt a bölcsi? Erre Lala: " jó, mert ma itt volt a Patrik!"
Ákomka levert mert nincs Zsombi barátja mert beteg, így "mégesjuli"sem annyira lényeges. Ma elég sok nyűgös gyerek volt a bölcsibe, remélem csak a front miatt. Aztán Ábelékkel Rékáért mentünk. Ha már Réka, ma délután voltam bent az óvodai tájékoztatón. Minden évben van, egyenként a szülőknek, egy kb 30 dologból álló teszt ( sima ovi, de szuper) szóval minden pozitív lett. Ebben a finom motorikus mozgástól kezdve, a konfliktus kezelésig minden benne van.
Persze Réka ma mindenkinek a tegnap esti sztorit mesélte. Reggel már szóltam az óvónéniknek, így tudták kezelni a dolgot. Hála a jó istennek partnerek tényleg mindenben.Szegény fölöttünk lévő kislány viszontt tegnap sírva fakadt, ezt az apukája mesélte. Ő is egy kopasz nagy Bmw-és emberke, közölte hogy percet ne aggódjak rendszabályozza a kérdést aztán jöhet az én uram.
Tehát szomszéd kérdés meglesz oldva.
Szóval Ákom és Ábel a játszin voltak a Tündivel míg bementem Rékáért, mert ő nem tudta hogy délután ott voltam.
Csuromvizes cipőcskékkel értünk haza, kisebb hisztivel tarkítva. Aztán átugrott a Mami.Nemrég ment el, lassan teszem le a gyerekeket.
Elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések: