Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 6., péntek

Mindenkit megnyugtatnánk....

a helyzet rendkívül sokat javult. Mivel nekem vírus infektálta az asztmát, azta de tudok, így a megfelelő gyógyszerekkel kezdek jól lenni. Ma már másfél órát levegőztem. Rékának nem fáj a füle, egész rendben van. Két nap múlva levesszük a kötést, akkor csak fertőtleníteni kell. Azért annyi még hozzá tartozik a mai naphoz, hogy az idióta kutya hazakergetett egy 20 dk-s kiskutyát, központi pánik tört ki. Persze aztán visszabrattyogott, én meg mehettem kocsival a kicsi után hogy minden rendben van-e? Rendben volt. Hiába öregszik a kutya úgy hülyül:)
Apa is ma már jobban néz ki, asszem lassan de biztosan talán javulunk. Én hétfőn megyek vissza a tüdőgondozóba, addig is van csúcsáramlómérőm amivel szórakozhatok reggel és este.
Ákom teljes Mamimán lett, szinte tudomást sem vesz másról.

Vannak jó dumái, na mindjárt írjuk, by Mami

- Ákomka Minimax-ot nézett, kezdődött egy kicsit "vadabb", nagyobbaknak való mese.
Mondtam Ákomnak, ez nem Neked való,
Ő: igeeen?
Én: igen! Én: ez nagyobbak való.
Ő: igeeen?
Én: Óvodásoknak, mint Réka, olyan nagyoknak való.
Ő: az olyan buta nagy lányoknak?

--------------------------------------------

Tegnap este rajzolni mentek a szobába, amikor is halljuk Ákomkától :
Réka szeretlek ám.

3 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Ááá, nem indítom újra, olyan negatívan áll hozzá mindenki...:( Örülök, hogy ennyi összejött!
Nem semmi állapotok uralkodnak nálatok, jobbulást mindenkinek!
Puszi!

Bogár és Gerti írta...

Kösz Áki! Kicsit sem vagy soviniszta :-P Férfiak! :-P
Végre jó hír. :) SZóval nem kell gyűjteni a szanatóriumi kezelésre ;)
Puszi

kata írta...

Na jól van!
A fene nem gondolná, hogy asztmát felnőtt fejjel is lehet infektálni, vagy mi. De félre a tréfát, nagyon sjnálom, hogy így rátok jár a rúd, tényleg egy terror nap lehetett. Szegénykéim! A tündérlányoknak nincs valami tündérfejhallgatójuk? Amin a többi tündérrel beszélget vagy tündérzenét hallgat?

Jobbulást drágáim és kitartást, egyszer vége lesz!

Ákomnak aztán vannalk dumái!

Pussz: Kata