Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 6., péntek

Horror háza folytatódik.....

Tegnap éjjel Réka 39-es lázát kellett csillapítani. én kiszúrtam hogy olyan furán nyelek, de igazából reggelre pánikoltam be. Ügyelet ki, Dokibá azt mondja: Basszus, tele vagy gennycsapokkal.
Végeredmény, tüsszős mandulagyuszi, amire nem hat ez az antibigyó, így kaptam egy lórugás másikat.
Dokibá, nem először járva itt, meghallgatta Rékát, az is hörghurut. Anyám sopánkodik, hogy be kéne méretni a lakást, és stb.
Szerintem csak párotok naplóját kell visszaolvasni, mert ugye ha baj van akkor töményen.
Sajna.

Még mindig úgy vagyok vele, lehetne ennél sokkal szarabb. Én már csak tudom.

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Pedig azt hittem nem lehet ennél rosszabb... ez annyira rám vallana inkább pedig :(
Teljesgőzű jószerencse elindult felétek, egy rakomány gyógyerővel!!!
Puszi

JuditAu írta...

Ohhh, hát mondjuk az is igaz, hogy van rosszabb is... de azért lehetne jobb is...