Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. február 24., kedd

Reggelek

Ákomságom minden reggel nyűgösen ébred. Pedig nyolckor fekszem, és semmi sem zavarja királyi álmomat. Mégis ötkor kelek, és másfél órán keresztül nekem a világon semmi sem jó. Sem amit Anya csinál, sem amit Apa, sem amit Réka , sőt még a kutyába is belekötök. Pedig éhes nem vagyok, én sem tudom, egyszerűen elviselhetetlen vagyok:o
Ez kb fél hétig tart. Akkor átlendülök, és elkezdek normálisan viselkedni. ma Anya mégsem vitt bölcsibe, gondolván fáradt vagyok így elvittük Rékát oviba, a kép akkor készült amikor kikísért minket:) Ilyen nagyon szééép!


Aztán a Dokinénimhez mentünk a receptemért(egy gyulladásgátló amit fél évig szednie kell), majd Anya orvosához receptért, de mák hogy jó ismerős az asszisztens, mert azt sem engedte meg hogy bemenjünk a receptért, hanem öt percen belül kihozta.
Ja az én dokinénimnél közöltem hogy"én is beteg akarok lenni, és a cipőm is beteg:o"

Az persze fel sem merül hogy szánkózni menjünk délelőtt, közöltem hogy kizárt, én nem szeretem. ( pedig délután kénytelen lesz azzal jönni, mert a kocsi ablaktörlőlapátjának annyi)

Délután megyünk Ábel barátom "barlangjába", vagyis hozzájuk, de én így hívom a mi lakásunkat is:O Hogy ez honnan jött nekem, senki sem ért:O

Szép napot mindenkinek!

4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Én (Mia) a délutáni alvásom után szoktam ilyen kis hisztike lenni,akkor semmi sem jó,mindenen felidegesítem magam.:s
Mi szívesen mennénk szánkózni,csak itt sajna nincs hó...:(((
Puszi!!!

Mia és Maja írta...

Én (Mia) a délutáni alvásom után szoktam ilyen kis hisztike lenni,akkor semmi sem jó,mindenen felidegesítem magam.:s
Mi szívesen mennénk szánkózni,csak itt sajna nincs hó...:(((
Puszi!!!

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Szóval korán kelő lettél Ákom. De hogy tényleg mitől vagy annyira zsémbes...???
A Réka képét elnézve, nagyon kezdtek hasonlítani egymásra :)
Jaj, szánkó...Én jól megjártam hétvégén vele :(, de azért nem akartam bemenni. Viszont a hótaposás sokkal jobb ;)
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

Én megértelek.. én 8kor is úgy kelek, hogy életem nincs egy órán keresztül :-P
Beteg akarsz lenni??? Nem elég az neked, hogy falnod kell a gyógyszert? ;) :-D
Puszi