Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 3., szerda

Bölcsi projekt / Hétfő-kedd-szerda

Hétfő: Így ébredeztem:) / Az én ágyamban:@...a szerk/

Ekkora kosárral indultunk, mivel a Tesó is ma kezdte az ovit:O

Tesó az oviba:) Pontosan kettő perc alatt rázódott bele:)

Na és akkor a bölcsis képek. Itt össznépi homokozás, az egyik gondozó nénivel:)



Patrikkal:)




Ebben a medencében nem lehet sajna rohangálni:( Sem szétszerelni:@





Motorrol le, irány a farönk:)



Szóval: Hétfő reggel kezdtünk, kilenctől. Persze nem hazudtoltam meg magam, így telefonokkal felszerelkezve érkeztem. Jól éreztem, magam, egy Mimi nevű kislány nagyon megtetszett:) Anya végig ott volt, de sajna csak fél tizenegyig maradtunk, mert készültem össze zuhanni:o
Kedd: Ugyanúgy kilencre mentünk, persze először a Rékát vittük oviba. Megint nem maradtunk ebédig, viszont fél tizenkettőig bírtam a kiképzést. Velem a Margó nevezetű gondozó néni foglalkozik, röviden csípem. Kedves, aranyos, határozott.
Szerda: Kánaán, végre ott ebédelhettem!!! Előtte az udvari játék közepén Anya szólt hogy ki megy telefonálni. Majdnem egy órát maradt, de elvoltam. Játszottam, mászókáztam. Anya pedig kint ücsörgött továbi utasításra várva a gondozó néniktől. Na de nem volt rest, így szólt Tündinek aki a kilencedikről remekül be lát a bölcsi terszára, hogy nézze egy kicsit mit csinálok.
Holnap megint ott ebédelünk. A csoport szoba tetszik, főképp a konyha miatt:)
Rékának hétvégén tartjuk a szülinapját, így tegnap rohangáltunk Anyával görkorit vadászni. kaptunk! Ébn vettem neki még sok filctollat, meg napszemüveget, és egy nagy bubifújót. A zsúrja 27.-én lesz.
Mi volt a gépünkkel? Ja kérem, akinek kettő merevlemeze van:o:o:o
Este megyünk mindenkihez, üdv: Ákomka




4 megjegyzés:

Anastácio Soberbo írta...

Hello, I like this blog.
Sorry not write more, but my English is not good.
A hug from Portugal

Noémi és Ildikó írta...

Na végreeee!
Örvendünk, hogy ilyen gyorsan (mondhatni első perctől) belerázódtál az ovis életbe és jól érzed magad. Már barátnőre is szert tettél ;) :d
Réka biztos örvendeni fog a görkorinak :). Nekem jövőhéten tartják a szülinapomat :)
Puszi Noémi és Ildikó

Lindaanyu írta...

Sziasztok!
Hű ha Tök jó lehet ez a bölcsi hogy Anya is veled lehet így a szoktatás alatt!Biztosan nagyon jó lehet!Te aztán jól bevásároltál a tesódnak!Ügyi vagy!A Party-ja is tuti siker lesz!
2 merevlemez??? :O :O az sem rossz ezt hogy tudtátok összehozni?? ;):)

Nagy Pacsi
Frenky

Bogár és Gerti írta...

:) Nagy ügyes... igazi bölcsis lettél :)
21.ei állatkertes randi??? Mit szóltok hozzá???
Puszi