Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 30., szombat

csütörtök-péntek-szombat

A gépünk csak hétfőn fog funkcionálni, pedig nagyon benéznénk már a barátainkhoz.

Csütörtökön délelőtt játszótereztünk, délután pedig a Mami elvitte a Rékát és az Emmát a várba:)
Addig én Ábellel, Anyával és Tündivel elkísértük Anyát az orvoshoz. Hál istennek volt a ott játszótér. A térde fáj még mindig, térdkalácscsúcs gyulladása van:o A Doki megkérdezte milyen kemény sportot űz:o:) Anya csak velünk sportol:)

Pénteken bölcsinyitogató volt:) Patrik barátommal együtt fedeztük fel az udvart. Nakekm tetszett, de a legeslegjobban a kiscsapok tetszettek, legalább 10-szer mostam kezet. És persze nem hazudtoltam meg magam, hiszen egy telefonnal és egy pénztárcával távoztam:) Persze csak kölcsön kaptam, hétfőn vissza kell vinnem.

Ma pedig végre jó volt, Apa tegnap este korán jött meg, és reggel sem rohant el. Délelőtt a telken voltunk, rendeztgettünk, szőlőt szedtünk. Annyira stimmelt minden, hogy csak na.Boldogság a köbön:)

Délben haza, alvás, majd a Mamihoz jöttünk:) Itt jól elvoltunk Anya most jött értünk, lassan megyünk haza.
Beszélőkém eszméletlen mód fejlődik.

Üdv mindenkinek, hétfőn már bölcsis hírekkel jövünk:):):)

9 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Jó, hogy legalább a napjaitok jól telnek :) és gratulálunk a beszélőkédhez! Remélem lassan én is elkezdek végre-valahára ;) :d
Anya pihentesse a térdét!!! Na ja, mintha ez olyan egyszerű lenne, igaz?
Puszi Noémi és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

Ha nem jön közben semmi, 21.én Zsófiékkal megyünk az állatkertbe (vasárnapi nap) , ha van kedvetek, örülnénk nektek, mint társaság :)
Puszi

Névtelen írta...

Nalatok sem az unalom jellemzö :),de ez egeszen jo hir :)
Kivancsi leszek miylen lesz az elsö bölcsis napod is am :)
A beszelökedet meg szivesen meghallgatnam egyszer ;)

Millio puszim

Bocsi hogy nem jövünk sürün de olvasni szoktunk csak irasra nem marad energia,Anya estere hulla,es inkabb alszik is velem el.

Gabi írta...

Egy nagy kalappal hétfőre!!!:)Szkokán fiúk

Lindaanyu írta...

Sziasztok!Hogy Te mekkorát nőttél Ákombákom!Ezer egy éve nem hallottam felőletek!Látom jót nyaraltatok!Nagyon jó hogy tudunk felőletek megint!!!

Pacsi:Frenky és Lindaanyu!

TamásMarcell írta...

Anya térdének mielőbbi gyógyulást, neked pedig szuper bölcsizést kívánunk!
Puszi!

Noémi és Ildikó írta...

Hétfő van! Igaz még tarta bölcsi.
Pusz Noémi és Ildikó

Mia és Maja írta...

Szia bölcsis pajtikám!:)))
Én is voltam ám,éééés én voltam a bandavezér,képzelheted..:p:)))
Még ott is aludtam,amin anyáék meg is lepődtek!:o;)
Várjuk a beszámolót a mai napodról!:)
puszika!!!

Noémi és Ildikó írta...

Ó, hát már kedd van!
Várunk vissza az ovis és mindenféle beszámolóval.
Puszi Noémi és Ildikó