Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 16., szombat

Aug 16. Tegnap és ma...by Anya

Tegnap délelőtt én dolgoztam, gyerkőcök Emivel, Apa jött ment. Aztán iszonyú fejgörcsöm lett, így én és Réka itthon maradtunk, Mami és Ákomka strandolni mentek:) Oda fele vitte őket Apa, haza fele babakocsival jöttek, így Ákomka kipihente magát a 10 perces úton, Réka sem fáradt el az itthon levésbe, és este tízkor amikor Apával beszélgettünk Apával nyílt a gyerekszoba ajtaja és liba sorba szépen lassan kivonultak:) / Istenem miért nem tudnak így közlekedni a lépcsőházban???/ Lényeg a lényeg tizenegyig itt alvás nem volt. :o

Persze reggel megpróbálkoztak egy fél hatos keléssel, na kérem a rutin..De úgy zavartam vissza őket hogy csak na. Sikerült is fél nyolcig aludni.
Még így is kevés volt Ákomnak, volt hiszti, nyűgi mindenféle. Épp kibírtam húzni a nagysúr alvókáját tizenegyig:o Na akkor újra alvás fél kettőig.
Három után egész jól nézett ki az idő, gondoltam meg próbálkozunk a játszival. Hát nem mondom vissza kellett jönni átöltözni. De majdnem fél hatig teljesen jól el voltunk. Rékának volt egy kis malőrje, így büntiből itthon se Tv, se gép nem volt. Fél óra durci után viszont nagyon jól elszórakoztunk:)

Réka mai aranyköpése:

Locsolják a vizet a kádba. Mondom fejezzétek be. Erre ő volt, nem ő volt.
Én: Nem érdekel melyik volt előbb a tyúk vagy a tojás!
Réka: Tojás!
Én: ?
Réka: Tyúk!
Én:?
Réka: A tojás megforrósodott!

Na tessék nesze nektek tudósok még ennyit sem tudtok, pedig pofon egyszerű:):):)

És végül párbeszéd Rékával melyből kiderül a generációs probléma:

Réka: Anya nincs B arátok közt?
Én: Nincs, szünet van.
Réka: Őket is rajzolják?
Én: nem színészek, eljátszák a szerepet ezt felveszik egy nagy kamerávak, összevágják és lejátszák.
Réka: Mint mi a kamerával?
Én: Valahogy úgy.

Na persze hogy ők nem bújnak a Tv mögé keresni a színészeket mint mi anno........:)

5 megjegyzés:

Milán és Márk írta...

Szóval Te is szeretsz énekelni.Mostanába én is rákaptam és csak úgy magamba dudorászom.
A telkes kép nagyon szupi lett,na meg gondolom a nap is jó volt.
Kellemes hétvégét:Mackó koma

Gabi írta...

:)Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Édesek vagytok!:)))

Nem tudom miért csodálkoznak Anyáék,hogy mi ilyen kis rafinállt csajok vagyunk már?:o;)
puszika!!!

Bogár és Gerti írta...

:) Haláli a szája ennek a kis csajszinak :) Nem győzünk vigyorogni a furmányán :)

Noémi és Ildikó írta...

Lehet is ránk haragudni ;) :d???, Ilyen párbeszédek után :)
Aranyosak vagytok :)
Anya reméljük már jobban van.
Puszi Noémi és Ildikó