Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 2., szombat

Térdfájás... by Anya

Mire meggyógyulna a műtét helye... Lényeg az hogy mindig van valami, és mindkét térdem úgy bedurrant hogy csak na! Így a tervezett Patrik, Millával való cukrászdás délelőttöt sajna halasztani kellett, mert sebészetre mentem.
Egyszerűen túl van terhelve a Doki szerint. Szerintem is. Kiszámoltam 17 órából 14-et vagyok talpon. Lépcsőzök, játszin kajtatok utánuk, na meg az itthoni meló, plusz az üzletbe sem ülök. Így kaptam gyulladás csökkentőket, tapaszokat, vettem térd rögzítőket és jó tanácsként kaptam még hogy dobjam nyugodtan a kukába a lapos, divatos papucsaimat. Ezen nem lepődtem, meg, mert tényleg két óra után már marhára fáj benne a lábam. Lehet nike, adidas, fila, kukk mindegy, mert fél centis ami a lábnak nem jó. Így délután irány a mamut pár normális papucsért. Öröm az ürömben hogy elkezdődtek a nyári árleszállítások.
Ha már a cipőknél tartunk, tavasszal amikor fájt a lábam bele estem egy iszonyú drága gördülő cipőnek is nevezett valamibe, ami tényleg remekül szuperált. A gond az, hogy sajnáltam egy vagyont a nyári kiadására. Na ez nagy hiba volt. Hiába a kevesebb néha több........

Nincsenek megjegyzések: