Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 19., kedd

Egész napi hiszti és egy szülői értekezlet

Korán reggel vásárolni mentünk, majd a szervibe megint a klímát csináltatni. na ott igazi rossz gyerekek voltunk Ábel barátommal. Anyáink izzadtak rendesen.

Aztán ide a ház mögé telepedtünk hogy a Réka görkorizhasson, mi pedig motorozzunk. / Kedvenc játszóterünk egy hétig zárva van/

Réka görkorizott, egész ügyes. valszeg egy jobb típust kap a szülinapjára:) Ábel motorozott, én pedig csináltam amit mindig. Nyávogtam a Tündi telefonjáért, majd üldögéltem vele a padon:@Végre megjött Apa is, így hatalmas hiszi közepette haza indultunk Ithon mire megnyugodtam volna eszembe jutott egy másik hülye dolog, amiért újra kezdtem a dolgot. És csak üvöltöttem, üvöltöttem és üvöltöttem. Míg nem Anya be vitt a fürdőszobába némi hidegvízt gondolt rám borítani, de Apa megmentett. / Nem érdekel a gyám ügy amíg nincs szülő ügy/
Nagy nehezen sikerült elaludnom, de viszont négykor keltem:o Jött Mami, meg Apa is, Anya pedig ment a szülőire a bölcsibe)

A lényeg:

-a Kutyus csoportba leszek,
-kutyus lesz a jelem.
-Százezer papírt kell beszereznünk.
-Szeptember elsején kezdem a beszoktatást Patrik barátommal karöltve:) Hajrá Én!

Beszoktatás: Két heti elfoglaltság Anyával együtt. Az első két nap 9-11-igy leszünk ott. A harmadik, negyedik, ötödik nap ott is ebédelünk, és a délelőtt folyamán Anya eltávot kap párszor 10 percre.
A hatodi hetedik nap szintén ebéd után haza, majd a nyolcadik kilencedik, tizedik nap próbálkozás az ott alvással.
Szóval melós két hét lesz, Anya beugrójazajött külföldről, így Anya kivett egy hónap szabit magától:)

Nagyon szimpatikusak a gondozónénik Anyának.. A kerületi bölcsivezető szépen elmesélte hogy ezek nem érettségi nélküli gondozók, hanem diplomások. Végzettség ide oda szimpiknek tűnnek, ráadásul biztos forrásból tudjuk, hogy az idősebbet tartják a legjobbnak a bölcsibe.
Saját konyha van, így nem gond az enyhe allergiám sem.

Ja ! Patrik, Milla Anyuja jön ám Anyumnak egy millió dolcsival!!!!!!!!!!!!!
/ Jó lesz HUF-ba is Zsuzsi! /

2 megjegyzés:

Kormica írta...

Szóval bölcsis leszel :)
Elég hosszúnak tűnik ez a beszoktatós ceremónia, de nagyon drukkolunk, hogy eredményes legyen :)
Doricicáék

Picc írta...

Ki mondta???? Te fantáziáltál barátnőm :D ;). Jó pihenést nektek! Leszavaztuk a repülő nézegetést, nagyon meleg van, faterom meg húst sütöget kint a kertben. Inkább odapártoltunk.
Üdv,
Zsuzsi