Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 18., hétfő

Hétvége

A Dédipapa aki Menyus tortája:)

A szombat délelőtt klasszikus itthon maradós volt:) Délután ugyan nagy volt a szél, de megpróbálkoztunk a játszival. Szuper jó videó felvételek készültek az udvarlás Ákombákom c előadásból, valamint mászókázásból:)
nagyon sokat énekeltünk itthon, próbáltunk ritmusra tapsolni és egyebek. Jól elvoltunk.
Vasárnap Dédipap névnapját ünnepeltük, mert épp Balcsin leszünk amikor lesz. Volt torta, a marcipánokat gyorsan lenyúltuk:p:)
Én jó nagyot aludtam,a nagyok kártyáztak:) Este persze hogy nem tudtam aludnui, így családilag néztük meg az örökzöld Nicsak ki beszél most c filmet:) Bevallom nekem a kislány tetszett a legjobban.
Ebből kifolyólag ki lehet találni hogy ma délelőtt sem mentünk sehova, vártuk hogy ebédidő legyen és utána pihenjünk. Családilag kipróbáltuk azt a trükköt amit a porszívóügynök mutatott három éve hogy le lehet olvasztani 20 perc alatt a porszívóval a hűtőt. Nem hittük, de biza le lehet!:) Utána gyorsan fel is porszívóztunk, majd mivel vasárnap óta folyik az orrom ezért hívtuk a Dr nénit aki öt perc alatt itt termett. Kissé bizalmatlan voltam vele, hiába na rég láttam. azért hagytam hogy megvizsgáljon, de azt bizony zokon vettem hogy nem hagyta kipakolni a táskáját:@
Utána hamar elaludtam:)
Háromkor keltem, így odaértünk időben a kocsi szervízbe, mert a klímát kellett tisztíttatni. Addig elütöttük az időt, átmentünk kedvenc bevásárló helyünkre, mert erősen hiányunk volt popsitörlőből, meg egyebekből.
A játék boltba is felmentünk körülnézni mert Rékának közeledik a szülinapja. Naná hogy nem jöttünk ki üres kézzel:)
Aztán Anyának rohanni kellett dolgozni,m így amíg a mami ide nem ért addig Ábel és Tündi vigyázott ránk. Utána jött Mami, és bizti jól elvoltunk azt majd holnap elmesélem:)
Anya és Apa munka után vacsizni mentek titokba, na ezért is kiverem a balhét reggel!
Ákomka
ui: Anya holnap megy a bölcsibe szülői értekezletre:O:O:O

3 megjegyzés:

Kormica írta...

Aha! Szóval ide tűntetek el a babaszobáról. Jó, hogy újra megvagytok :)
Doricicáék

Bogár és Gerti írta...

Az a porszívó trükk igen felcsigázta a fantáziámat :-P
Puszi

Gabi írta...

Jó lehet a porszívós leolvasztás!:)
Bízunk benne,hogy a dokinéni nem talált semmi eltérőt...
Szkokán fiúk