Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 2., szombat

ZOO Augusztus

Délelőtt Patrikkal és Millával mentünk cukrászdába. Réka undi volt, csakis Patrikkal foglalkozott. Azért elnéztem neki:) Milla édes volt, egy nyikk nélkül bírta a kiképzést:)

Délután Állatkertbe mentünk családilag:)

Itt várjuk Apát aki sorban állt jegyért, nagyon sokan voltak.
Na mutasd Apa hol az a bagoly!
Jövök már, jövök!



Mi frászt keres a drága Koki macim itt a képen:o Kérdeztem, majd gyorsan megmutattam Apának:)


A két kis majom!




Persze a Lepkekertet most is megnéztük:) Egyet majdnem megsimiztem, de gonosz Apa nem engedte:@




Réka persze itt is tornázott:)






Elfáradtunk, irány kifele!










4 megjegyzés:

Gabi írta...

De tuti program!Klasszak a képek!
Örülünk,hogy láthattunk benneteket!:)
Szkokán fiúk

Névtelen írta...

Es ujra itt!!
Sajnos hosszu idöre el voltunk tünve,de ujra itt vagyunk..és amind latom Nálatok sem unalom az élet:)...de igy szép az élet ha zajlik,nem igaz?:)
Nagyon nagyot nöttél és nagyon ügyes lettél,Tesókával együtt:)
Mosnatol már veletek leszünk,és figyelni fogjuk napjaitokat:)
Addig is gyönyörüséges nyarat továbbra is:)

Noémi és Ildikó írta...

O, hát újra voltatok állatkertben?! De jó, szólnom kell anyáéknak, hogy most már engem is elvihetnek!
Puszi és szép hétvégét. Noémi és Ildikó

Melcsi/JázminVilmó írta...

Barátom, ajánlod az állatkertet? Én legutóbb még nagyon megizzasztottam Anyáékat, pedig hűvös tavaszi nap volt, minden érdekelt 20 perc után, csak az állatok nem....;)
Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!
Puszi!
Jázi