Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. augusztus 9., szombat

Telek minden mennyiségben.....

Amennyire nem jól indult a nap, annyira jó lett. Ákom nagyon korán ébredt, így döntöttem játszi kihagyva. Fél tizenegykor viszint elaludt. Apa elment hintát venni, és Rékával felmentek a telekre. Mi fél kettőre értünk fel kutyástul.


Itt Apa nyírja a füvet, ktya pedig a gaz közepén:)
Aztán persze Ábelékért elugrottam, így lett ricsaj rendesen:)
Persze Csongorék is befutottak:) Mindjárt betöltötte a hat gyerek a kertet:)


Éppen tíz másodperc szünetet tartottak:)


Ezen a képen gondolkodtam feltegyem-e, de szerintem annyira jó hogy itt a helye:)



Szóval nagyon klassz volt, fél nyolcra értünk haza. A telken eltűnt a mosogatólavórom így hazahoztam a mosogatni valót. Persze hogy elfelejtettem hogy ma nincs melegvíz az egész lakótelepen:o:)



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na ,nekem eppen az a legutolso kep jött be:)..tenyleg aranyosak,es hogy nem unatkoztatok az meg jobb:)
Klasszaka fotok,önmagukert beszelnek:)

Millio puszink

kata írta...

Kár lett volna kihagyni azt a képet!! :)
Milyen jó kis banda gyűlt össze!
Pussz:kata és a csombinik
ui: én sem gondoltam volna, hogy kétévesen már dolgozik a tesztoszteron :)

Bogár és Gerti írta...

:$ Minden valamire való babanaplóban kell lennie, néhány fehéren virító babapopoónak ;)
Puszi