Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 22., hétfő

Hétfő

Ma voltam egy hét után újra a bölcsibe. Rutinos játékosként csak kettő percet hisztiztem miután Anya elment.
Délután amikor jött értem Rékával éppen a gonozónéni őlében ücsörögtem. Nem sírtam, meg semmi csak úgy elvoltam. Összesen hatan voltunk. Szépen ebédeltem, szépen aludtam szóval mindent megint jól csináltam:)
Bölcsiszöveg:" Kuttafáját!"

Délután vittük Rékát tornára. Anya félt hogy esetleg fáradt leszek, de teljesen jól bírtam.
Hazafele még a Dédihez is beugrottunk segíteni a kutyát megsétáltatni:)

Éppen rajzolva várok:)
A társalgóba csajozok:)
Rékával nyúzzuk Dédi Luluját...



Kukucs:)


Még egy kis kutya nyúzás...



Nem mondom rendesen elfáradtunk:) A ma délutáni program csak egy laza gesztenye szedés lesz itt a közelben:)
Szép napot mindenkinek4


Nincsenek megjegyzések: