Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 30., kedd

Kedd délután

Ma Apa jött értem a bölcsibe:) Meg sem lepődtem:) Anya csúszott a fodrásznál, így mentünk tovább a Rékáért. / Bezzeg a baba
kocsit jól otthagyták a bölcsibe:@/
Utána játszira mentünk, majd a közértbe összefutottunk Anyával. / Nem ugrott a nyakamba csak mosolygott:( /
A játszin jó pár nap óta végre összefutottam Ábellel. Annyit nem kontaktáltunk, mert megjelent a Lala:o:) Onnantól Lalával akartam lenni. Anya elcsalt, pár perc múlva Lala jött utánam:p
Utána valahogy a Patrik is ott lett, és kiderült hogy a Patrik lesmárolta régebben Lalámat:o Sebaj, lassan családba marad.
Fél ht után jöttünk haza, de itthon nagyon nyűgi lettem. Fél óráig semmi sem volt jó:( Se az a könyv, sem amaz, sem a legó.
Aztán megnyugodtam, vacsiztam, majd Anya mellett elaludtam.

Jó éjt!

1 megjegyzés:

Milán és Márk írta...

Remek mozgalmas napjaid vannak és az még szuperebb,hogy a bölcsit is simán vetted.Régen a mi apánk sem volt egy kiránduló guru.Na de mióta én vagyok,azóta bizony rója keményen velem a köröket.
A kippkoppotok nagyon szupi.Mi is csináltunk,méghozzá kettőt.
További jó bölcsizést és kellemes hetet.
Mackó koma