Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 3., szerda

Ismét rohannak a napok....by Anya

Valamelyik délután......
Már szerda:o Na ettől teljesen kivagyok:( Reggel orvosnál kezdtünk, mert Réka nagyon nagyon taknyos lett. Oviba nem mehetett, de velem jöhetett az üzletbe. na de hogy visszük Ákomot így bölcsibe? Beadtam Rékát oviba fél órás megőrzésre. Így Ákom sem keveredett meg.

Bölcsibe 10 perc után eltudtam válni Ákomtól:) Gondozó néni jobb kezébe Ákom, balba Patrik volt:) Egyik sem sírt, csak jó volt ott gondolom, na és az én lelkemnek is jó így ott hagyni Ákomot. Persze az öltöztetőbe rögtön Patrikanyuba botlottam, aki várta a híreket. Hiába na Patrik is nagyon jól veszi az akadályokat:)

Aztán rohantam vissza Rékáért majd mentünk dolgozni:) Réka meglepően nyugodtan és jól viselte hogy ott van. Ha tehetem sosem viszem egyébként be őket.

Apa fél háromra jött érte, én pedig pont negyed négykor végeztem, addigra kellett a bölcsibe érnem Ákomért. Tegnap hisztizett a fiatalúr hogy maradna, és tényleg jobb volt így elhozni mint ébredés után.-

Ma csak egy órát aludt a bölcsibe, így nem lesz hosszú a nap. megint nagyon meg dícsérte a gondozó nénije:)

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy már egy kicsit jobban elvagy a bölcsiben..;)))
Annak viszont nem,hogy Ti is benáthásodtatok!:(((
Mi sem úsztuk meg...:s:(
Repülnek a gyógypuszikák!!!

Noémi és Ildikó írta...

Egész nap gondoltunk rád Ákom, de anya csak most jutott gépközelbe :s, na és még talán beleférünk idő szerint a 11.-be ;) :d
Boldog hófordulót neked :) 2 és fél éves lettél :)
Puszi és Rékának gyógyulást