Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 14., vasárnap

Én

Legózom!

Sajna ezen a héten nem megyek a bölcsibe:( Ugyan antibiotikunot nem kaptam, de itthon maradok. Egyébként csak Anya szerint sajna, szerintem nem mert ahogy elmentünk kocsival a bölcsi előtt, kapásból közöltem hogy nem megyek bölcsibe.

Úgyhogy mire letelt a beszoktatás, most egy hét itthon aztán kezdődik a visszaszokás.

Anya a hírek miatt elgondolkodott az influenza oltáson nekünk, a doki szerint is jó ötlet. Persze ha jól leszünk.

Rékáék ovival egész napos kirándulásra mentek:o Szerintünk is pont olyan idő van. Jó lesz madárgyűrűzés is. Meg dagonya:)

Mi különben itthon jól vagyunk. néha Anya agyára megyek hogy még a WC-re is rohanok utána és követelem hogy én húzzam le:@ Hétfő délutánra bekapcsolták a távfűtést, de rafinált mert a konyhába és a fürdőbe azóta is hidegek a csövek.

A sütőajtót amit eltörtem, na Anya rendelt másikat. Itt ültünk nyugodtan egy hétig, tegnap oda telefonált, nincs meg a rendelés:@ Baromi ideges lett, így két naponta odacsörgünk. Kár hogy annyira szeretjük ezt a sütőt, meg funkcionálisan jól működik, mert lehet hogy egyszerűbb lett volna venni egy másikat.

Szóval kicsit nyűgik vagyunk, hát hiába fura így hirtelen ez az atomháborús idő. Fura volt kabátokat elővenni, pulcsikat előre rakni. Sőt ma már sapikat keresni.


Reméljük hamarosan jobban leszek, pénteken kell vissza menni a doki nénihez.

Üdv Ákomka


1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szóval Te is betegeskedsz kis barátunk...:o;(((
Mi sem vagyunk valami fényes állapotban,de én mehetek bölcsibe,mert nekem még antibogyót sem adott a doki néni,csak köhögés ellenni szirupot.:s
Küldjük a gyógypuszikákat!!!