Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 13., szombat

Csilláéknál

A két görkoris:) Azt szeretjük ezen a lakótelepen na jó Anya elfogult mert vagy 6 évet lakott ott, na mindegy, szóval a lényeg az hogy tele térrel, autók nélkül:) Nagy kincs, nálunk az elit telepen öt méter sincs lezárva:@

Csilla és Patrik
Megfertőztem patrikot a teló mániámmal...

...és bár vittem a saját telómat, pikk pakk lenyúltam a Csilláét:)




Délelőtt pedig Anya cipőt ment venni magának a Tesóval, Emmával, és a mamival. Én addig Ábellel voltam:) Cipőt nem kapott ill egy sem tetszett neki, de pizsamát nekem igen! Mert ugye a panel gond: ha kint lehűl, de még nincs fűtés akkor eszméletlen hideg van.
Köszönhető a hidegfrontnak tegnap Anyának akkora fejgörcse lett este, hogy csak na:@
És akkor kedvenc bónusz témánk: Az ágy.
Mivel Anyaáék nagy ágyának a matraca bent volt nálunk, gyakorlatilag mindenki egy halomba aludt:) Igen ám de a lakás lehűlt, így Anya visszavitte, Réka ágya pedig visszajött. na most szó volt az emeletes ágyról, hát még bizonytalan a kérdés. A szobánk akkora hogy így is simán elvagyunk. Viszont ha nem emeletes ágy, akkor Anyáéknak lassan el kell battyogniuk nekem normális matracért, mert illene átalakítani a kiságyamat.Pelenkázót, rácsokat le, és nagy matracot bele.
Vagy hagyni az egészet és emeletest venni, bár pár év múlva tuti szétköltözünk.
Bár nagyon bejött az egy szoba, valszeg előbb kellett volna. Jobban alszunk, megnyugtatjuk egymást, egy időben lemegy a mese, és nem utolsó sorban csak az egyik szobába kell naponta ötször összerámolni a játékokat. Lehet hogy marad így, csak nagyobb polcokat kapunk.
Ma pedig valszeg múzeumozunk:)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

So good......

Unknown írta...

So good......

Noémi és Ildikó írta...

Bárhogy döntenek anyáék, biztos jó lesz! A telefonokat én is nagyon szeretem, ráadásul én is gyakrabbanés gyakrabban használom mostanában és mondom, hogy "elooo. Mamaaa!!!" A "szamálit" :) pedig én nem szeretem!
Puszi és jó múzeumozást.
Noémi és Ildikó