Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 14., vasárnap

Vigyázz mit kívánsz....by Anya

Mert így jársz:o Nagyon szeretem a könyveket, nagyon szeretek olvasni. Persze ezzel kapcsolatban Apának már volt pár megjegyzése, de úgy látszik ezeket mind elfelejtette amikor az Édsanyja megunta az egyik könyvesszekrényét, és benne a 200 könyvet:o:@
Így átkerültek. Persze szekrénnyel együtt. A szekrény a hálóba / éreztem hogy a büdös életben nem lesz olyan hálószobám amit én rendezek be:@/ A könyvek pedig jelenleg a nagyszobába tornyosulnak. ÁÁÁÁÁÁ!!!!
Ami a jó, hogy klassz könyvek. Találtam pár Szilvásit, Moldovát amit még nem olvastam, és szinte Tolsztoj összes könyve itt van amit imádok! A többi jatt. Na jó Ákomka egy csomó indiános könnyvel lesz gazdagabb. Valamint robinsonnal, és az összes testőrrel együtt. Tényleg szépirodalom a javából csak kicsit sok.

És akkor a gyerekekről: Ákomkával visszamentünk a Doki nénihez. Valamivel jobb a helyzet, de bölcsiről szó nem lehet. Pénteken vissza. Tényleg pont két hete hétfő-szerda-péntek reggel ez a program:(

Ákom köpés: " Anya megyek! Hova mész? Indulok!" :)

Ákomka egyébként ált reggel fél tízre elfárad így max 10-kor lefekszik délig. Így aztán se jobbra, se balra. na így marad Apára a bevásárlás:)
Délután pedig öt körül már nyűgi.
Amúgy el van. Bohóckodik sokat, építget, rajzolgat és persze szorgalmasan húzigálná mindenki után a W.C-t:) Kicsit fárasztó. Borzasztóan figyel arra, hogy el ne távolodjon tőlem két méterre. Így ha konyhába vagyok a pulton üldögél, ha a számítógéphez közeledem rögtön eszébe jut Babóca, ha írni akarok, vagy csekket kitölteni rögtön rajzolunk. Ha öltözök persze mutassam meg a cicitartómat:@Ha szóba jön hogy dolgoznom kéne, rögtön rávágja hogy jön velem. / istenem csoda hogy a cégem túléli ezt a hat évet/ Erre mondom neki, hogy te a bölcsibe dolgozol, Réka az oviba. Ő ugyan nem. A lakás katasztrófa közeli állapotba kezd kerülni a sziámi napok miatt.
Ma találtam egy olyan képet amin a hasamban van. Meg is kérdeztem nem e szeretne visszabújni:)
Reggelente mindig az ágyamba találom meg, éjjel beelőzi az apját:)
Szóval több mint Testőr. Ezzel együtt imádom mert imádatos.

Réka: Réka zsarol..-na. Ha hagynám. Van egy rajzfilm ami miatt közelharcot vívunk szinte minden este. Az oviba jól dsikerült a kirándulás, bár a fénypont nem a madárgyűrűzés és társai voltak, hanem hogy busz lekarcolt egy autót és jöttek a rendőrök:)
Poén hogy hogy értelmezi a gyerek:) A következő volt.: A busz csuklós volt, a sofőr nem ismerte e terepet, és egy nagyon szűk utcán próbált bekanyarodni. A kocsi csak ott állt. Na a gyerekek szerint ki a hibás? Persze hogy az autó! Hiszen a busz csuklós, és vidékre szokott járni.
Comment: A sofőr egy paraszt hogy nem figyelt és nem mérte fel hogy hogy kanyarodjon. De megmagyarázta! / K..b...!/

Üdv mindenkinek:Krisz

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Jobbulást kívánunk!
Bizony,nehéz az iskolaválasztás.Vannak nyílt napok,valahol délelőtti programokat is szerveznek a leendő elsősöknek.Ezekre el kell menni!Általában ilyenkor lehet találkozni is a leendő tanítónénikkel.
Szkokán fiúk

sedith írta...

Remélem, Ákomka hamar meggyógyul és visszaszokik nyugodtan a bölcsibe!:)
A könyvekért pedig...irigyellek:-$ bárcsak engem "dobna meg" valaki annyi könyvvel! Vagy vigyázzak én is, mit kívánok? ;);):p:p
Puszi: Edith, Kriszta és Boróka

Mia és Maja írta...

Képzeld,amióta bölcsis vagyok,én sem mozdulok anya mellől,még amikor tusol,akkor is ott állok és megvárom még befejezi...:o;)))

És,most NEM SZEJETEK SENKIT,CSAK ANYÁT!;)))

Puszika,szép hétvégét Nektek!!!

Bogár és Gerti írta...

Szió!

Átfutottuk... ennyire van idő, mert hama bijibe... kejj, meg a többi trükk, hogy kiszabaduljon a Rém ;) Üziztem a bsz-án, de tuti... majd hívunk mi lesz/legyen vasárnak ;) Esőt mondanak... :( nem túl állatkerti :(
Puszi