Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 19., péntek

Tegnap...by Anya

Tegnap reggek meglepetésként fogtuk Ákomkát és felvittük a Mamihoz. Tekintve hogy mindhármunknak jól jött egy kis levegővétel:)
Én a Rékával orvoshoz mentem, sajna csak nem javult a térdem és kaptam egy inekciót amitől csillagokat láttam. Mindenesetre ma már sokkal jobb a helyzet:)

Utána pedig Apával együtt elvittük A Rékát a Mezőgazdasági Múzeumba megnézni az új kiállítást. Így lett tegnap Réka szabadnapos.....:)















Délután öt volt már mire Ákomért mentünk. Akinek ugye nem nagyon akaróddzott haza jönni. Itthon és nyűgi volt így fél nyolckor már aludt is. Én meg végre polcolhattam és jegelhettem a lábam fagyásig.
Ma elmentünk újra a Doki nénihez, hétfőn mehet a bölcsibe. Utána elvittük Rékát az oviba, majd felugrottunk Ábelékhoz egy kis játékra na meg kávéra.
Hazafele a bölcsi udvara előtt mentünk el persze direkt. Megálltam a kocsival és a gondozó nénik és gyerekek jöttek oda köszönni Ákommal. Kérdezték jön-e hétfőn bölcsibe, mondta hogy igen. Aztán visszaszállt a kocsiba, de ahogy integetett a szeme nevetett:)
Én megyek dolgozni, a délutánt ismét átadjuk Maminak, köszönet neki!





3 megjegyzés:

Loihi írta...

Nyah, az előbbi megjegyzésem hova tűnt vajh? :-)))
Tök klassz az a múzeum. :-)
Pussz.
ENN

Virág írta...

Sziasztok! Végre megvagytok! :-) Igyexünk pótolni, amiről lemaradtunk.. Látom, sokmindenről.. Puszi! Zatkalik Juliska és Rozi

Noémi és Ildikó írta...

Ennyire szereted maminál..., hogy nem akartál hazamenni? Én is nagyon szeretem mamáékat. Ahogy csörög egy telefon, már kiáltom, hogy mama. De, ha tv-ből jön a csengés, szaladok az ajtóhoz, kopogok és mamázok. Aztán kiábrándítanak :p, hogy mama messze van, majd jön.
Szegény anya, nem lehet valami kellemes a térdfájás :s. Ráadásul ez a változó időjárás is fokozhatja fájdalmát. De akkor pihenjen és olvassa azt a rengeteg könyvet, amivel gazdagodtatok :)
Puszi és jó hétvégét, Noémi és Ildikó