Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 23., kedd

Lala

Lala, bezony. Igazából Laura és a csoporttársam a bölcsibe. Valamint nagyon tetszik nekem, ezt délután a játszótéren prezentáltam is Anyának. Lala igazi nő, kicsit hisztimiszti pont mint Réka. Lehet hogy ettől olyan nagy a vonzalom.
De azt is mondtam hogy jó volt a bölcsibe. Reggel is készültem, soroltam ki hova megy:)
Most éppen fürdés közben dalolászok, tudjátok pont úgy mint a nagyok:)

Holnap egy egész csoport szobát kapok az óvodába:) Anya szülőire megy, Apa Rékát viszi edzésre. Ugyan szóltak az óvónénik hogy kicsik ne jöjjenek, mert fontos téma lesz, de találtunk köztes megoldást. Anya egyik tanulója jön velünk és birtokba vehetjük a szomszédos csoport szobát míg Anyáék értekeznek:)

Sajna hiába beteg a Doki nénink, csütörtök délután megkapjuk a prevenál oltást:( Az influenza ellenit is amint a patikákba kerül.

Jó éjt!

1 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Ahaaaaaaaaaa ;) :) Akkor most már táncolva és dalolva mész bölcsibe :), hisz ott van LALA!
Puszi Noémi és Ildikó