Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 3., szerda

A beszoktatás utolsó napja

Ma ezen is túl lettünk:) Sajna Patrik barátom nélkül mentünk, mivel lebetegedett:(
Megint sírtam egy icipicit amikor Anya elment, de hamar megnyugodtam. Jól ebédeltem, aludtam nagyot. Amikor felébredtem meglepődtem mert Mami is ott volt, és Réka is:)
Játszótéren voltunk, annyira nem voltam aktív, de elvoltam hiszti nélkül, báűr az nem tetszett hogy Mami csak úgy lelépett.:(
Itthon autót tologattunk, órákat nézgettünk:)
Kakiláshoz kértem a bilit. Jut eszembe a bölcsibe a második szavam a telefonom reklamálása volt Anyának:) Persze ott volt nála.:)

Tudatjuk mindenkivel hogy Borzák Bendőnek ma volt az orrmandula műtétje, és szerencsére minden rendben van vele!

Szép hétvégét mindenkinek!

ui: A szalámi pedig mától: SZAMÁLI :):):)

1 megjegyzés:

Lindaanyu írta...

Szia Pajti4

Te nagyon ügyes nagy fiú vagy!Patrikbarátodnak jobbulást!No amikor felkeltél akkor nagy lehetett az örörm :)Bizti jót játszottál :) vagyis legalább nem nyüsziztél :)

Pacsi.Frenky és Lindaanyu