Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. szeptember 29., hétfő

Vasárnap délután, Hétfő, Kedd eddig

Vasárnap a kirándulás után mindössze fél órát aludtunk. De a Mami volt olyan bátor hog gesztenyeszedéses programot talált ki a közelben:) Lett sok gesztenye, és Kippkopp:


Hétfőn reggel ugyan Anya aggódott, de gond nélkül mentem a bölcsibe, és amikor megjött Bebe, hangosan mosolyogva kiáltottam hogy Szia Bebe! Minden hiszti és sírás nélkül, mosolyogva mentem a csoportszobába:)
Délután ugyan kölcsönkértünk egy játéktelefont. Aztán Rékáért mentünk, majd irány a torna.
Amíg Réka tornáztt mi bólyákat pakoltunk a futópályán:) Utána gyurmáztunk, anya felszerelkezett belőle:) Jöttek kollegák is, mármint Tesóra várakozó kistesók. Egyikkel nagyon összebarátkoztunk, jól eljátszottunk. Aztán Apa is odaért:)
Szerdától Réka két órát lesz, így mi addig azért vagy játszóterezhetünk, vagy vásárolhatunk, vagy a Csilláék sem laknak messze és a Dédi sem. Szóval valahogy majd elütjük az időt.
Én leghamarabb akkor iratkozhatok be valamire ha ovis leszek. Tornára mehetnék, de az én korosztályomnak kedd-csütörtök van. Mindennap azért sok lenne Újpest:o
Torna után Apa motorral, mi kocsival elmentünk a csúszdás Mc-be. ahol Réka bebizonyította hogy bírni fogja majd a két órát mert meg sem állt:o
Aztán Apa visszament a dolgozóba, mi meg haza, és közben levelet fogalmaztunk a Jézuskának egy hordozható két képernyős DVD ügyében, ami ilyenkor jól jönne a kocsiba mivel hazafele még hétkor is dugó van:@
És még mielőtt valaki azt hinné hogy emelődaruval kellett minket kivenni a kocsiból és kóvályogva jöttünk a lépcsőn, hát nem. Csatakiáltásokkal jeleztük "kedves" szomszédaink felé hogy megérkeztünk. Itthon sem dőltünk az ágyba. Sőt! Voltak próbálkozásaink. A lényeg! Mire Apa hazaért fél tíz fele, én Anyáék ágyába aludtam, Anya meg a Tesó mellett a kisszobába:)

Viszont ma reggel fél hétkor keltünk:) Most már reggelire járunk a bölcsibe, mert itthon nem akarok reggelizni. Szóval fél nyolckor indulunk, először Rékát visszük, aztán irány a bölcsi mivel negyed kilencre be kell érni a reggeli miatt.
Ma is mosolyogva mentem:)

Üv: Ákomka

Nincsenek megjegyzések: