Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 29., csütörtök

Végre péntek

Anya már úgy várta hogy csak na!Ma délelőtt Emivel és Ábelékkal Duna partoztunk:) Aztán kitoltam Emivel mert csak fél kettőkor aludtam el:p
Anya fél négykor jött meg, és én utána keltem kicsivel. A tegnapi ugrabugrának nem volt eredménye, így lementünk tesóval és Mamival a fülészetre. Pont a rendelő előtt volt rosszul valaki, ami erősen megmozgatta Réka fantáziáját:( Volt téma bőven. Ma Anya nem fért be, keddre kapott időpontot. Hazafelé nálunk a buszmegállóban újabb két mentő volt, két rendőr autóval. Na a Réka végig találgatott mi lehetett. Volt mit magyarázni:o
Réka aztán hazaakart jönni mesét nézni, mi pedig Anyával játszótereztem. Aló elvonásom jól van, így ma hintáztam, homokoztam, labdáztam, és rengeteg sokat csúszdáztam.
Belém kötött egy három éves kislány, de aztán ő szaladt el sírva. na mert ugye csak mondta a magáét, hogy én nem csúszhatok le, és neki rágója van., és nem adja oda:o Pedig én nem is kértem. Közöltem vele emelt hangon hogy: " Dadam!!" és hogy pppffffffffffff
Erre elrohant. Szegény nem tudta hogy a Tesó végett undokságból kivagyok képezve:)
de aztán visszajött és együtt játszottunk:)
Hazaértünk kifújtuk magunkat majd csörgött Csongor haver Anyukája, hogy bárányhimlős lett Csongor. Az utóbbi két napba játszottunk rendesen, meglátjuk, reméljük a legjobbakat!

Szép hétvégét mindenkinek!

3 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Itt a hétvége, bizony. Én is szeretem, mert apa is egész nap itthon van.
Te jól kiszemelted azt a csülköt. Anyukád nagyon vicces lehetett fejjel lefele, majd fél lábon ugrálva :)
Puszi és jó hétvégét Noémi és Ildikó

Melcsi/JázminVilmó írta...

Szorítunk baripötty ügyben!
Na és a csülök milyen volt?:-)
Puszi,
Jázmin és Vilmóka

Gabi írta...

Ugye,milyen élénk a gyerekek fantáziája?:o:)
Szorítunk a bárányhimlő miatt!Bár,nem tudjuk,minek örülne anyud jobban...ha elkapnád,vagy ha megúsznád?:o:)
Szkokán fiúk