Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 29., csütörtök

Ma

Szóval ma is sikerült korán kelnünk. Reggel bicikliztünk, Anya teljesen oda van, hogy a Réka mennyire ügyesen és szfogadóan bicajozik utána:o Én azért folyamatosan ellenőriztem az ülésemből:) Aztán kicsit játszótereztünk, hogy tutira elfáradjunk és aludjunk ebéd után.
Ez annyira jól sikerült Anyának, hogy úgy kinyúltunk hogy nem is ettünk. Réka édi volt, kijött félálomba, és közölte Anyával hogy csokisat és lekvárosat kér. Szó nem volt pedig palacsintáról:o Így be kellett érje a rántott hallal:) / Este persze lett palacsinta! /
Elkészültünk majd mentünk a Közösségi házba a bulia. Végig ott maradtunk Anyával, így én is buliztam. Meg sem álltam három órán keresztül. Hol mászókáztam, motoroztam az udvaron, hol a játszószobába játszottam, hol pedig a nagyokkal voltam. Persze volt még két velem korú kistesó is, így nem unatkoztam:) Tortázásnál pedig a Tesó fogélalt nekem helyet, és ülhettem én is a nagyokkal:) Meg kell mondjam kissé megszeppentem:)
Negyed hétkor indultunk haza, és az öt perces út után jó nagy raplit csaptam. mert épp hunytam volna le kicsiny szemeimet. Itthon rögtön füri, mert ugye nekem mindenhol mezítlábaznom kell. Sebaj, legalább megnyugodtam:)
Aztán palacsintázás, majd negyven perc után sikerült is elaludnunk:)




Réka indulás előtt a csekély 32-es új szandijába:o / Vajon mekkora lába lesz:o:o:O /



Játszószoba...itt volt nagyon jó konyha kicsibe, csúszda, lego, mindenféle....
Tótta.....


Csak nézem a Tótát...:)



:):):)



Jó éjt!


1 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Hű,barátom de klassz buliban voltál:)))Biztosan fini volt a torta is!!!Jó nektek hogy sok ilyen közösségi program van,sajna nálunk semmi nincs:(((
Lehet hogy bárányhímlős leszel?Végül is elöbb vagy útobb át kell rajta esni,de úgy tudom jobb ha elöbb.Majd az oviban én is bizti összeszedem!!!Szép napot:)))