Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 11., vasárnap

Szerelmem Edit...

Húúúú nagyon hosszan tudnék írni róla, megpróbálom rövidre fogni. Szóval sacc 5 éves, kicsit szöszi, és a lényeg, hogy Peméje van. A fele időt míg a bendőéknél voltunk azzal töltöttem, hogy ölelgettem, és olyan áhítattal néztem rá, hogy mindenki észrevette rajtam, hogy ez itt a szerelem, nincs mese!

Amúgy Bendőék jól vannak, Peni baba édi, ill édin tűri Bendő szeretetrohamait:)

Megyek, mert Editemmel álmodom éppen:)

8 megjegyzés:

Milán és Márk írta...

Remekült Nektek is a pünkösd,eger valóban nagyon szép és izgalmas!
Szerelem?!Az idősebb lányokat kedveled?
Szép Edites álmokat!

Bogár és Gerti írta...

:) Igazán jó méretekkel rendelkezel :) Szerintem én ha 4 évesen leszek 13 kiló akkor már jó vagyok ;)
Szép is a szerelem, remélem csupa szépet álmodsz Editkédről :)
Puszi

Mia és Maja írta...

Cuki vagy!:)
Nekem is van egy ilyen imádott nagyfiú-szerelmem...É!éÖ


De,persze,csak a Bálintkám után!:p;)
puszika,

U.I.:
Keresett Daveanya!
Megtalált?

Mészáros Míra írta...

De jó! Biztos csinike:-)

Albert-Ferenczy Eszter írta...

:-D :-D ez igen, neked van szerelmed. Edes lehetsz, ahogy nezed ;-)

Puszi Dorka, Manoka es Eszter

Noémi és Ildikó írta...

Hűűűűhaaa. Szerelem első látásra?! Akkor vigyázz rá, nehogy valaki más lecsapja a kezedről!
Puszi Noémi és Ildikó

Melcsi/JázminVilmó írta...

Óóó, de rég hallottunk Bendőkéékről!!!
Nekem két nappal ifjabb a szerelmem...
Puszi,
Jázmin Babó

Gabi írta...

szerelem első látásra...:):):)Édes vagy!:)
Szkokán fiúk