Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 6., kedd

Új cipő, na meg egy kis festék még...+ egy oltás

Ma egy igen hosszú nap volt:O Délelőtt cipőt vettünk nekem és szandált. Hiába na meleg van. Vettünk még egy kis festéket, majd irány haza. Ábel barátommal viszonylag jól bírtam a gyűrődést, pedig a dugó miatt feleslegesen egy órát ültünk a tütübe:@
El is aludtam amint Anya leparkolt, így ölbe jöttem fel. Nyűgösen keltem, semmi nem volt jó.
Mentünk a Tesóért, majd vittük tornára. addig én játszóházaztam.

Utána pedig beugrottunk a Doktor nénihez a kullancs szurira. A képen éppen én jövök:) Ja! Beléptem a 20 fogúak társaságába:):):) Kár, hogy innen nem lehet a hisztit a fogzásra verni:s
Az allergiám miatt az oltás után ott kellett maradni 20 percet. Jelentkeztek is a mellékhatások, mindketten ezerrel rosszalkodtunk!
Ez főleg bejött nekem:)

Ez pedig az új pemém, kedden vetettem meg Anyával:)






4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Így ki lehet bírni azt a 20 percecskét ;)
Puszi

TamásMarcell írta...

Anya is megrágta a dolgot, holnap beszéli meg a dokinénivel a szuri időpontját:S
De téged nézvén nem egy nagy dolog, ezért nem is félek:)
Klassz a szemcsid!
Puszi

Milán és Márk írta...

Nem hagyták megvizsgálni a pénztárgépet?Hát ez disznóság!
Remek az új napszemüveged!
Anyukád fest?Hű,de ügyes!!
Az oltást a képek alapján remekül viselted!
Kellemes hétvégét!

Kicsibálint írta...

Klassz a napcsemcsid!
Képzeld, én is a héten kaptam meg a kullancs elleni védőoltás harmadik adagját. Sírtam egy kicsit, pedig én választottam az ovi helyett. Anya ugyanis megkérdezte tőlem, hogy "Ovi vagy szuri?" Jóhogy a szurit választottam, az csak fél percig tart.
Szép hétvégét Nektek!
Puszi: Asztalos kollega