Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 11., vasárnap

Elromlottam két napja, és sajna nincs garancia papírom....

Legalábbis Anya szerint. Tegnap délelőtt elkísértem orvoshoz, na a váróba teljesen kész lettem. Rohangáltam, üvöltöztem, nyomkodtam mindent, csúsztam, másztam, hisztiztem ha Anya korlátozott volna. Azt nem érti meg, hogy ez teljesen normális egy kétévestől. Nem ülhetek mindig bambán. Úgy hogy most meg mutattam mire vagyok képes, ha unatkozom. Persze jó nagyot aludtam ez a kaland után. Aztán amikor keltem, csak Apa volt itthon és a Tesó. Mondták hogy dolgozni ment Anya, de szerintem megsértődött. Persze Apával és utána a Mamival jól viselkedtem. Este szokásomtól eltérően fél tízkor sikerült csak lefeküdnöm.

Ma pedig végig sivalkodtam a bevásárlást. Nehogy má' ne!

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

;) Tán csak nem az ég a gyertya ég lenne ;)
Nahát? Rád még csak most járt le a garancia ;) ? :-O :-P
Puszi

Gabi írta...

Az egy olyan nap volt.Egy olyan kivételes nap,hiszen te olyan nyugis rendes kisfiú vagy egyébként.:):):)
Szkokán fiúk