Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 11., vasárnap

Kicsi pióca Ákomka.....by Anya

Legalábbis az esti altatásnál teljesen úgy viselkedett:) Kivette az ágy rácsát, majd először az ölembe kuporodott, hogy ringassam. Aztán lefeküdtem, és mint egy kis pióca rám ragadt. Annyira édes volt. 10 perc után valahogy bekönyörögtem az ágyába, ahol simogatva ugyan, de elaludt.
Mennyire tüneményes tud lenni:)

A mai nap a szokásos szerdai menet volt. Réka Apával oviba ment, sietni kellett mert kirándulni mentek. Mogyoró hegyen volt madarász ovi. Fiókákat néztek, pókokat láttak, és szerencsére a kullancsot is megúszta.
Én dolgoztam délelőtt, így Ákomka Emivel volt. Egyre értem haza, édesen aludt:) Viszont úgy kellett felkelteni háromnegyed négykor:o Pedig dörgött az ég is. Elszaladtunk Rékáért, majd Ábelékhoz mentünk, nem volt kedvünk lent lenni mert nagyon esőre állt. A csajok jól eljátszottak, Ákom és Ábel is, viszont Ákom megint le sem tette a kezéből a Tündi telefonját. Játszik, és figyel is, foglalkozik mással is, de a telefon az ott van a kezében. Ábelnek volt ma aranyköpése: Szóltam a gyerekeknek, hogy megyünk haza, erre mondja Ábel utánam hogy megyünk haza.
Mondom: Jössz te is?
- Igen.
- Ákossal mi lesz?
- Ákos itt marad.

:):):)

Itthon cseresznyéztünk, ami elég mini volt, így elég sok idő volt míg kimagoztam neki, de lényeg hogy ízlett.
Réka a mag köpködést gyakorolja, persze a tányérra. Nagyon félek, mert 2001-ben engem a lenyelt cseresznye mag miatt műtöttek vakbéllel. Szóval így gyorsan elrepült az idő. Fürödtek együtt, ilyenkor Réka vetkőzteti le Ákost, és rakja be a kádba. Persze tündéri ahogy mondja közbe neki, hogy most levesszük a pólót, a pelust:)
Rékán tegnap lett egy foltba kiütés a mellkasán, de csak ott ahol a pólója V alakban ki van vágva. Nagyon remélem hogy csak az izzadság, és a póló dörzsölése csapta ki.
Több nem lett az a lényeg elvileg, de holnap azért rácsörgök a Doki nénire.

Jó éjt mindenkinek!

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

;) Nem az miatt az egy mag miatt kellett műteni ;) Az csak az utolsó csepp volt :-P . ;)
A cseresznyét nagyon szeretem ;) csak keveset kaptam eddig belőle :-P
Puszi

Bogár és Gerti írta...

Elküldtük már, de akkor leírjuk mégegyszer. AZ iwiw-en nem találunk :$ (vagy csak rosszul keresünk :$ )
2737, Ceglédbercel, Táncsics M. 26
Horváth Harmat Lilien ;)
Köszi és puszi

Mia és Maja írta...

Én is ma szedtem a cseresznyét a mamáéknál,de nem szeretem...:s
Itt szép idő van,remélem,nem jönnek mifelénk azok a csunya felhők!:o
Szép napot nektek,puszika!:)))

Gabi írta...

Klassz,hogy ízlik neked a cserkó!:)Szkokán fiúk