Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 29., csütörtök

Megint lemaradtunk....

Mászok a csülök felé...:)

Na mert káoszba vagyunk. Kedden Eminél voltunk a Rékával, és nagyon jól éreztük magunkat:)

Ebéd után három és fél órát aludtam:) Este jöttünk haza, és még másnap is fáradtak voltunk. Én a délelőtti játszi után csaptam egy hisztit, Tesó a délutáninál:s

Ma nem is voltunk játszin. Nem is hiányzott. Délelőtt itthon szöszmötöltünk Anyával, ebéd után pedig jó nagyot aludtunk:) Délután pedig benéztünk az üzletbe, majd a Mamihoz mentünk. Mire hazaértünk itthon volt Apa is. Így vacsi, füri és alvás.Rengeteget fejlődök, szinte naponta lehet látni:) Na az Aló mániám az stagnál:s Nem adja oda senki:( De ma egy egyik tanulótól másfél órára sikerült lenyúlnom:p Szóval egész jól el lehet velem már beszélgetni. Jut eszembe, Eminél kezet fogni is megtanultam.

Kitört rajtam az eper mánia. Rengeteget tudok belőle enni.A tojást és a tejet még mindig mellőzzük, de néha kicsit csalunk.Nagy szerencse hogy ebben a melegben nincs akkora étvágyam.Kaptam nyári sapit, názse hogy nem tetszik a dolog. Hiába vagyok fenyegetve. Megint elkezdtem szeparációsan szorongani, de amúgy kamu az egész, lényeg hogy Anyával alhassak Akkor semmi gond.A játszón egyébként még mindig előszeretettel ölelgetem a nagyobb csajokat.Jut eszembe, vasárnap négy kislány szülinapi bulijába megyünk. Megyek én is, nem maradok ki a nagyok bulijából!Ja! Rékának is szeparációs szorongása van, persze a jégkrémmel és fagyival. Ahogy lemegy a fagyi, már jöhetne a jégkrém.Az ovijuk pályázott, és nyert gályázást a Dunán:) Állítólag jó volt, és tetszett neki nagyon. Anyának a füle Debrecen óta tele van vízzel. mivel nincs ideje két órát várni a fülészeten, bár tavaly volt az négy is, felhívta az én Doktor nénimet hogy ilyenkor mi van. Na az van., hogy kézenállás, majd féllábon ugrálás. Sejthetitek mekkorákat nevettünk míg Anya kézen állt és Apa tartotta., Na és persze utána ahogy ugrált. De a fele víz kijött:)


Szóval zajlik nálunk az élet, olyan hihetetlen család módra:)

4 megjegyzés:

Gabi írta...

:):):)Ez mókás,de azért a biztonság kedvéért eltesszük az ötletet!;):)Anyának még egy két ilyen tornamutatvány,s teljesen vízmentes lesz a füle!:);)
Szkokán fiúk

kata írta...

Anyát mi is megnéztük volna!
Jobb megoldásnak tűnik, minta fül-orr-gége!
:)
Pussz: Kata és a csombinik

Picc írta...

Láttuk Rékáékat, amint mentek a gálya felé :). Aranyanyám, szét vagyunk hullva teljesen, de jövő hétre tervezhetnénk már valamit! ;)
Üdv,
Zsuzsi

Bogár és Gerti írta...

Nekem is hasztalan a kalap gyüjteményem... az első adandó alkalommal lekapom ;)
Puszi